Závodní Auta

Publikováno 02.04.2019       • zhlédnuto 1070x       •

Audi TT-R DTM WTTR MATY II
od výrobce tažných zařízení Audi TT-R DTM WTTR
od výrobce tažných zařízení Audi TT-R DTM 
od výrobce tažných zařízení Audi TT-R DTM Vitver AUDI TT-R DTM WTTR informace k vozu Audi TT-R DTM desing 2017 Audi TT-R DTM WTTR 2017 Audi TT-R DTM 2017 Přestavba a příprava vozu Přestavba a příprava vozu v dílnách SVC GROUP Tak chudák vypadal AUDI TT-R DTM WTTR informace k vozu AUDI TT-R DTM WTTR informace k vozu AUDI TT-R DTM WTTR informace k vozu  
Audi WTT-R DTM                                                                             modifikace 2013                      sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM   (interně MATY a po znovu zrození MATY II

Construct  Made by –  SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing

Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-310km/h dle zvolených převodů
Váha: 935kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod


Výkon:
Základní mapa výkonu - 550 hP / 550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:                                                                                                                        Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP


Telemetrie:
Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy


Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,


Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)

Zdroj SVC GROUP
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video Přehrát video

Publikováno 30.06.2017       • zhlédnuto 729x       •

AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu  
AUDI TT-R DTM Jamajca       rok 2003                                               
Destinace: Jamajca 
- Výrobce projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Označení vozu AUDI - TT-R DTM   

Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 955kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod

Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:                                                                                                             
Konfigurace jednotek dle požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- BOSCH 
Řídící jednotka elektrického rozvodu BOSCH
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel BOSCH 
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP

Telemetrie:
Systém BOSCH specifikace SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku  X-track s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod,
Ráfky: ATS, přední - 10 Jx18, zadní - 11-12Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,

Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Ocelové
Zdroj SVC GROUP
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video

Publikováno 01.01.2011       • zhlédnuto 810x       •

Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Lotus WR-12 informace k vozu Lotus WR-12 informace k vozu Lotus WR-12 informace k vozu Loptus Evora WR 12 SVC GROUP okruhy výrobce tažného zařízení  Lotus WR-12 informace k vozu Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Lotus WR-12 informace k vozu Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 leták SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  okruhy Slovakia ring Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Loptus Evora WR 12 SVC GROUP výrobce tažného zařízení  Lotus WR-12 informace k vozu Lotus WR-12 informace k vozu  
LOTUS WR12    modifikace WR12                      sportovní průkaz FIA / E1 + D4 + E2SH

E1/D4/E2 SH  - Lotus Evora  - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt            SVC GROUP Racing  
- Hlavní vývojový inženýr:                  Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                             SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12            Interně - Combík


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral

Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy -  zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce

Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct  Made by –  SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing

Motor
Honda S-2000ccm 
Řídicí elektronika -  Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem  
Spojka -  2 lamelová keramická 184mm 

Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm 
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic

Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels

Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR. 

Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM  jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková,  Roman Shwan,, Martin šípek

Zdroj informací SVC GROUP
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video

Publikováno 28.01.2008       • zhlédnuto 525x       •

Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod Opel Speetster WR-10 SVC Náchod  
Opel Speetster WR-10 SVC Náchod                 

 Motor Opel 2.5 litrů a SVc Group přidané turbo a kompresor
Výkon 450 koní


Vozidlo Určeno pro běžný provoz a najíždění na závodech dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
-  Hlavní vývojový inženýr:                  Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                             SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12            Interně - Duhák 

Parametry vozu:
Maximální rychlost: > 270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 825kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Opel Speetster
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Běžné sklo
Nápravy -  zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Civilka SVC Náchod Motorsportu
SVC Náchod Motorsport představuje vozidlo určené pro volný čas a požitek z jízdy. SVC si staví a vyvíjí vlastní stavby vozidel, na které používá podvozkové platformy Lotus/Opel  a  tak po závodním speciálu WR-9 s dvoulitrovým motorem Škoda Octavia 20V, vznikla civilní verze WR-10.
Vozidlo je přestavěné z vozidla Opel Speetster  2.2l
Čeho se úpravy týkají:  
Karoserie- je z karbonového kompozitu, je přepracovaná přední část karoserie z důvodu zlepšení aerodynamických prvků a možnosti použití karbonových podvozkových plošin.  Na vozidle jsou  použity karbonové prahy převzaté z WR-9,  doplněné  aerodynamickými doplňky a zadním deflektorem.  Dveře se otevírají vertikálně vzhůru, váha vozidla bez povinné výbavy je 730 kg. Lakovaní je provedeno červenou a oranžovou perletí.
Podvozek –  vyztužené zavěšení předních ramen,  zavěšení  ramen na unibalech,  tlumiče Bilstein ve spojení s progresivními pružinami Eibach.  Tvrdší stabilizátory náprav, na přední nápravě,  jsou  použité pneu 225x18 a vzadu 255x19 ve spojení s upraveným  závodním ABS.
Motor/převodové ústrojí: Motor byl přepracován a doplněn Turbodmychadlem Garret a sportovním katalyzátor výfuku. Výkon motoru byl navýšen na 286 koní a převodovce byl zkrácen stálý převod, k poměru výkonu motoru a použitému obvodu kol.
Vozidlo bude o zimních prázdninách dopracované o velké brzdy, závodní sedačky se čtyřbodovými  pásy a další poznatky získané provozem v sezóně 2008.
SVC Motorsport dále pracuje:
Na základě WR-10 se staví další vozidlo,  objednané zákazníkem,  dále se připravuje karoserie závodní WR-9  o kterou projevil zájem zahraniční klient. Samozřejmostí  je také stavba nové verze WR-9 pod označením WR-12  pro příští závodní sezonu.
Ze zdrojů SVC Náchod Motorsport
Zobrazit článek Otevřít galerii

Publikováno 02.01.2008       • zhlédnuto 675x       •

Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus VW9-2 polep 2017 Lotus VW9-2 2017 Lotus VW9-2 Martin Černý tažných zařízení Lotus VW9-2 Okruhy - tažné zařízení Lotus VW9-2 od výrobce tažných zařízení Lotus VW9-2 závody dovrchu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu Lotus WR-9 informace k vozu  
Lotus –WR 9/2               modifikace WR/16                       sportovní průkaz FIA / E1 + D41 1+ E2-SH
sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
E1/D4/E2 SH  - Lotus Evora  - > 2000
Vozidlo Lotus WR 9/2 je určené pro závody na okruhu a dovrchu 


- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Project WR9/2 – Lotus  E1/D4 - > 2000
- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR 9              interně - Mazlik 


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 140-225 km/h dle zvolených převodů
Váha: 735kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, výroba SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený Macralon
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu


Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové Lotus-  zadní náprava
Vzduchové zvedáky 
 

Motor
VW 1998ccm 20V
Výkon 275 PS - Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Euro 6-  dataloger AIM

Převodovka
SADEV sekvenční 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Spojka -  3 lamelová keramická 140mm


Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels


Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-2012 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- V roce 2009-2012 bylo součástí vítězného teamu a to v mezinárodním šampionátu KW-BERK a i v MMČR teamové trofei. 
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR. 

Po přestupu V.Vitvera do nového vozu Lotus WR12 jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Roman Shwan, Irena Steč, Martin šípek, ....   



 
Zobrazit článek Otevřít galerii Přehrát video Přehrát video Přehrát video

Publikováno 27.01.2007       • zhlédnuto 663x       •

Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu Renault Clio RS III informace k vozu  
Renault Clio RS               modifikace WR/8               sportovní průkaz  ST-1 do 2 litrů E1 

Renault Clio RS - > 2000 Vozidlo  je určené pro závody na okruhu a dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o. 

- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu                                 interně - Hnědka
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200  km/h 
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio RS
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové 
 
Motor
Renault Cup F1  1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Cip tuning E - dataloger AIM

Převodovka
Renault Cup F1 SADEV  6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-20010 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 20010-bylo dodané do Soukromého teamu 
Po přestupu V.Vitvera do nového  jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.




 
Zobrazit článek Otevřít galerii

Publikováno 01.01.2006       • zhlédnuto 573x       •

Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu Renault Clio II informace k vozu  
Renault Clio Faze II                modifikace WR/7               sportovní průkaz  ST-1 do 2 litrů E1 

Renault Clio - > 2000 Vozidlo  je určené pro závody na okruhu a dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál 

- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu                                 interně - Rendlík 

Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200  km/h 
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové 
 
Motor
Renault Cup F1  1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Cip tuning E - dataloger AIM

Převodovka
Renault Cup F1 SADEV  6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport 

Po přestupu V.Vitvera do nového  jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.


 
Zobrazit článek Otevřít galerii