Lotus WR-12 informace k vozu
• Publikováno 01.01.2011 • zhlédnuto 810x
LOTUS WR12 modifikace WR12 sportovní průkaz FIA / E1 + D4 + E2SH
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt SVC GROUP Racing
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Combík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Motor
Honda S-2000ccm
Řídicí elektronika - Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem
Spojka - 2 lamelová keramická 184mm
Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková, Roman Shwan,, Martin šípek
Zdroj informací SVC GROUP
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt SVC GROUP Racing
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Combík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Motor
Honda S-2000ccm
Řídicí elektronika - Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem
Spojka - 2 lamelová keramická 184mm
Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková, Roman Shwan,, Martin šípek
Zdroj informací SVC GROUP