• Publikováno 30.06.2017       • zhlédnuto 729x

AUDI TT-R DTM Jamajca       rok 2003                                               
Destinace: Jamajca 
- Výrobce projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Označení vozu AUDI - TT-R DTM   

Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 955kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod

Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:                                                                                                             
Konfigurace jednotek dle požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- BOSCH 
Řídící jednotka elektrického rozvodu BOSCH
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel BOSCH 
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP

Telemetrie:
Systém BOSCH specifikace SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku  X-track s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod,
Ráfky: ATS, přední - 10 Jx18, zadní - 11-12Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,

Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Ocelové
Zdroj SVC GROUP