Martin Kolomý 26.05. 1973
• Publikováno 09.10.2019 • zhlédnuto 501x
Spolupráce SVC GROUP a MARTINA KOLOMÉHO se datuje do roku 2012 a nejsou to vazby jen pracovní či závodní, ale i rodinné, Martin vlastně unesl Ladovy na svatbě nevěstu
Martin a Vladimír Vitver mají k sobě blízko a to z několika aspektů, oba jsou konstruktéry a zároveň závodníky které nic nezastaví tady v závodě ani ulomený předek auta čí utržené kolo.
Oba dva jsou rebelové a jak se říká nebudou čůrat po větru pokud vědí že to je blbě a jdou tvrdě za svým cílem. Pokud bylo Martinoj ouhej SVC GROUP pomohlo a zase obráceně panuje zde úcta k člověku co dokázal v motorsportu strašně moc.
Martin byl dlouhodobě spjatý s Tatrou a to pokud si jí chystal sám, nebo následně u týmu Bugghyra, která mu ale neuměla připravit auto které by vydrželo celý závod a tak došlo na změny a přestup do kategorie vozide, l ale prozatím videjko ještě s Tatrou
Martinova slova před závodem Dakar 2020
Po deseti letech závodění v nákladních vozech se Martin s novým rokem 2020 připravuje na velkou změnu, první Dakar v jiné kategorii vozidel.
Po 6 letech spolupráce s týmem Buggyra Racing přestupuje do týmu MP-Sports ke svému krajanovi Martinu Prokopovi, aby zaujal místo druhého týmového řidiče.
Do auta s Martinem Kolomým nasedne bývalý kolega mechanik Jiří Štross. Martin se stále ještě musí vyrovnat se svým novým Fordem Raptor, ale má rozsáhlé zkušenosti s Dakarem, ostatně rally se zúčastnil desetkrát, v roce 2013 dokonce zaujal 5. místo.
Poté, co tvrdě pracoval, aby byl připraven na Dakar 2020 doufá, že vyvrátí staré pořekadlo a ukáže, že ve skutečnosti můžete starého psa nějaké ty nové kousky ještě naučit.
„Krátce po posledním Dakaru jsem věděl, že nebudu pokračovat se svým bývalým týmem Buggyra, protože naše situace byla komplikovaná.
Mle jsem rád, že jsem dokázal spojit síly s Martinem Prokopem. Když jsem s ním šel na první jízdu, asi po 20 minutách jsem přemýšlel o vrácení řidičského průkazu! Bude to ale nový zážitek a těším se na to. Už jsem se toho hodně naučil o tom, jak je auto naladěno a jak všechno funguje. Jízda s Martinem je náročná, takže jsem opravdu zintenzivnil své přípravy.“
Zdroj Wmax a Martin Kolomý
Martin a Vladimír Vitver mají k sobě blízko a to z několika aspektů, oba jsou konstruktéry a zároveň závodníky které nic nezastaví tady v závodě ani ulomený předek auta čí utržené kolo.
Oba dva jsou rebelové a jak se říká nebudou čůrat po větru pokud vědí že to je blbě a jdou tvrdě za svým cílem. Pokud bylo Martinoj ouhej SVC GROUP pomohlo a zase obráceně panuje zde úcta k člověku co dokázal v motorsportu strašně moc.
Martin byl dlouhodobě spjatý s Tatrou a to pokud si jí chystal sám, nebo následně u týmu Bugghyra, která mu ale neuměla připravit auto které by vydrželo celý závod a tak došlo na změny a přestup do kategorie vozide, l ale prozatím videjko ještě s Tatrou
Martinova slova před závodem Dakar 2020
Po deseti letech závodění v nákladních vozech se Martin s novým rokem 2020 připravuje na velkou změnu, první Dakar v jiné kategorii vozidel.
Po 6 letech spolupráce s týmem Buggyra Racing přestupuje do týmu MP-Sports ke svému krajanovi Martinu Prokopovi, aby zaujal místo druhého týmového řidiče.
Do auta s Martinem Kolomým nasedne bývalý kolega mechanik Jiří Štross. Martin se stále ještě musí vyrovnat se svým novým Fordem Raptor, ale má rozsáhlé zkušenosti s Dakarem, ostatně rally se zúčastnil desetkrát, v roce 2013 dokonce zaujal 5. místo.
Poté, co tvrdě pracoval, aby byl připraven na Dakar 2020 doufá, že vyvrátí staré pořekadlo a ukáže, že ve skutečnosti můžete starého psa nějaké ty nové kousky ještě naučit.
„Krátce po posledním Dakaru jsem věděl, že nebudu pokračovat se svým bývalým týmem Buggyra, protože naše situace byla komplikovaná.
Mle jsem rád, že jsem dokázal spojit síly s Martinem Prokopem. Když jsem s ním šel na první jízdu, asi po 20 minutách jsem přemýšlel o vrácení řidičského průkazu! Bude to ale nový zážitek a těším se na to. Už jsem se toho hodně naučil o tom, jak je auto naladěno a jak všechno funguje. Jízda s Martinem je náročná, takže jsem opravdu zintenzivnil své přípravy.“
Zdroj Wmax a Martin Kolomý