Doprava zboží - maloobchod (MC) a velkoobchod (VC)
Objednané zboží posíláme naší přepravní společností a sjednanou přepravní společností tak, aby zasílané zboží bylo co nejvíce ochráněné, a to s ohledem na jeho váhu a možnosti manipulace s výrobkem, (Váha/rozměr bývá průměrně cca 15-28kg a 135x40cm u tažného zařízení), a aby zůstala zachována co nejpříznivější cena dopravy. Pro objednávky z E-shopu nebo objednané telefonem a zaregistrované do našeho systému do 13.00 hodin zajišťujeme expedici v den objednání.
Zboží skladem expedujeme okamžitě!
Zákazníci při expedici zboží z výrobního závodu SVC GROUP s.r.o. obdrží na e-mail zprávu, popř. na mobil SMS s informacemi pro internetové sledování zásilky určené k doručení. Pro DPD je odkaz pro sledování na DPD Kurýr.
Pokud nejste v den doručení zásilky doma nebo na provozovně, můžete si v aplikaci DPD Kurýr nechat doručit zboží na některé z výdejních míst PickUp ve vašem okolí, kde si můžete následně zboží osobně vyzvednout. (Toto se netýká tažných zařízení vzhledem k objemnosti a váze zásilky.) Dále máte možnost v aplikaci DPD Kurýr změnit – posunout termín dodání. Ve vybraných městech máte také možnost výběru času doručení, a to dopoledne 8.00 -10.00, hod, a pak večer 18.00 -21.00 Tato služba je ale zpoplatněna a částka za ni bude po vás požadována.
Pro komunikaci s přepravcem DPD doporučujeme využít tel.č. 841 700700. Mějte předem připraveno číslo zásilky které vám bylo zasláno do SMS / e-mailové zprávy.
Přepravce DPD učiní 3 pokusy o doručení. Pokud zásilku odmítnete převzít anebo nezajistíte osobu která zboží převezme, je odesílatel oprávněn vymáhat po příjemci náklady za balné a přepravné + Příplatek za vrácenou zásilku dle sazebníku přepravce DPD.
Pro snížení přepravních nákladů zboží spojujeme do jednoho balíku. Například tažné zařízení a elekroinstalace, střešní nosníky s boxy a podobně.
Certifikovaní a registrovaní zákazníci mohou volit více možností závozu zboží na své provozovny dle vzájemné spolupráce, viz tabulka:
Základní rozvoz | |
VIP zákazníci a věrnostní program | kategorie A |
Možnost paletového závozu PPL | s doručenkou do 24 hodin od nakládky |
Paletový závoz společností SVC GROUP | s doručenkou do 24 hodin od nakládky |
Ceny dopravy pro neregistrované i registrované zákazníky:
Doprava Zboží - MC | Cena za dopravu a balné bez DPH |
Eco poplatek recyklace obalů bez DPH |
Poplatek za platbu. bez DPH |
---|---|---|---|
od 5 do 50 kg - Tažné zařízení s Elektropřípojkou, nosiče kol atd. | 165 | 10 | 30 |
0,1 do 5 kg - Elektro instalace - samostatně, doplňky, náhradní díly atd. | 120 | 0 | 30 |
Osobní odběr | 0 | 0 | 0 |
Ceny paletové dopravy pro Velkoobchodníky (VC) a registrované zákazníky:
Doprava Paletová a nadváha / rozměr cena za 1 EU paletu 1200x800 |
Záloha za vratnou paletu (bez DPH) | Cena (bez DPH) | Eco poplatek recyklace obalů (bez DPH) |
---|---|---|---|
200 až 300 kg (cca 15 až 20 ks Tažných zařízení) - GEIS | 200 Kč | 861 – 1989 Kč | 20 Kč |
300 až 400 kg (cca 20 až 25 ks Tažných zařízení) - GEIS | 200 Kč | 1161 – 2321 Kč | 25 Kč |
Konečná cena bude upřesněna na základě konkrétní objednávky dle počtu ks a zóny dodání.
Převzetí zásilky + palety (reklamace)
VÁŽENÝ ZÁKAZNÍKU VĚNUJTE PROSÍM TAKÉ POZORNOST PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILEK OD PŘEPRAVCŮ
U přepravy tažných zařízení je potřeba si uvědomit, že se jedná o těžší a rozměrné zboží. Naše doprava či sjednaný přepravce několikrát zboží překládá, a to není jednoduché. Přesto je cena za přepravu našeho zboží výhodnější v porovnání s běžnou přepravou 4kg zásilky třeba o rozměru 20x20x20cm.
Obal se skládá ze dvou částí:
1. Vnitřní kde je tažné zařízení s příslušenstvím zabaleno do proti-nárazové folie a
obalené smršťovací folií.
2. Kartonový vrchní obal - je jen ochranný obal pro přepravu, který jsme přidali pro
zvýšenou bezpečnost a ochranu zboží při přepravě. Tento obal, který se po vybalení vyhazuje, může
být cestou deformován.
JSME VÝROBCI, všechny komponenty nebo zboží, které by se mohlo přepravou poškodit
máme skladem a problémy umíme rychle vyřešit. Jsme rodinná firma a na 1. místě je
spokojenost zákazníků, nejsme překupníci ani veksláci, kde je jediným měřítkem zisk.
Pokud by byl tento druhý transportní kartonový obal viditelně poškozený či roztrhaný:
- Zkontrolujte jaký je rozsah poškození, tedy zda by mohl být poškozený i vnitřní (základní) obal. Pokud je balení neporušené a jsou na kartonovém obalu pouze přepravní šrámy, je vše OK.
- Pokud je poškození zásilky viditelně obsáhlé pak nepřebírejte zboží, toto Vám bude prioritně vyměněné, tzn. náhradní zboží Vám bude expedováno ještě v den, kdy nám poškození nahlásíte. Nebudeme čekat na návrat poškozené zásilky ani dělat pakárnu s vyplňováním zboží, zařídíme, aby jste měli rychlou náhradu bez průtahů a vyplňování nesmyslných tabulek.
Požadované informace k zásilce, kterou jste nepřevzali:
Číslo balíku + 2 fotografie na e-mail svc@svcgroup.cz a případ
nahlásit na telefon +420 603 360 607