FIA Závody dovrchu - Hill Climb
Ohlédnutí za karierou a začátky Vladimíra Vitvera
Publikováno 31.10.2019 • zhlédnuto 665x •
Farperra Portugalsko V. Vitver 2019 Audi DTM
Publikováno 31.05.2019 • zhlédnuto 940x •
Vyhlášení ME FIA European Hill Climb Championship 2018 - Švýcarsko
Publikováno 01.12.2018 • zhlédnuto 419x •
Vyhlášení mistrů České Republiky 2018
Publikováno 23.11.2018 • zhlédnuto 524x •
MASTERS Národů Gubioo Italie 2018 - Vladimir Vitver Audi TT-R DTM WTTR FIA Hill Climb
Publikováno 07.10.2018 • zhlédnuto 559x •
Rok plný nervů, technických komplikací i zdravotních problémů samotného pilota. Tvrdě odmakaný rok plný zážitků. Na konci sezóny se tým zúčastnil Masters 2018 - závodu mistrů Evropy v Italském Gubiu, kde reprezentoval tým ČR. V mistrovství Evropy se vrátil v žebříčku ke starým dobrým časům a znovu tak obhájil 3 celkové místo v kategorii II (před ním pouze tovární vozy Ossela -- formulové prototypy) a 1 místo ve své třídě E2-SH tedy nejrychlejší vozidlo v Mistrovství Evropy pro vozidlo se střechou.
Vladimír Vitver Reprezentant České Republiky na FIA Masters HIll Climb 2018 v Italském Gubbio Audi TT-R DTM
Můj zlomový závod na ECCE HOMO 2017
Publikováno 05.06.2017 • zhlédnuto 461x •
SVC GROUP Racing - ME Hill Climb Championship 2017
Dnes nebudu psát o úspěších o 2 místě v Evropě a MČR či 1 místě absolutně ve Slovenském Mezinárodním Mistrovství. Protože jsme celý tým a partneři makali na vítězství v ME, bohužel o umístnění se rozhodovalo i jinde než na trati ... a tak nějak to nemohu kousnout. -
A tak dnes z jiného soudku o absolutní neschopnosti technických komisařů FIA a zodpovědných osob z AČR ČR.
Tak jak byl pro mě v roce 2008 zlomový závod od roku 2006 jsem makal, abych si udělal velkou licenci a postavil auto, které ten slavný kopec celí vyjede a nerozpadne se v půlce, abych velkým klukům nezaolejoval trať a dík ECCE se potuluji po EU tratích. Tak od svozu a návratu z ročníku ECCE HOMO 2018 skřípu zuby a vyčítám si, že jsem se rozhodl, jet ještě tuto sezonu. A tak paradoxně i tento kopec také rozhodl o tom, že již opravdu brzo ukončím svoji aktivní závodní kariéru a pokud pojedeme tak již jen pro svůj dobrý pocit a radost ze života.
Pokud se nebude rozhodovat jen v soubojích na trati, ale pokud to bude fungovat jako v Portugalsku, že se až nahoře po první závodní jízdě zjistím, že vám přeřadili konkurenta GT-3 se skup. 1 do E2-SH skup. 2. Ve Španělsku namíchají jednoho dvoulitra k nám do +3000 a zase úplně náhodou před moje auto.. To že chodí kolem aut která jedou ME a přitom proti předpisům nahřívají kola :-D to je pro ně již normální. Či teď o víkendu, na trať po takovém slejváku a informacích, že po trati lítají větve a listí, vyvezou konkurenta z třídy, s kterým se honím ve vteřině a jde mám o celkové umístnění v Mistrovství Evropy na prohlídku tratě cca 10-15 minut před startem a nám chodí informace jen po faceboku od diváků - za což jim znovu děkuji, toto jednání mně jako ferplei souboj nepřipadá, spíš jako pěkná prasárna.
A zase sháněl jsem informace, kdo za tím stojí..... Dostal jsem odpověď od jednoho technika, že to neprotestoval, že je snad logické, že když je někdo nominován za jezdce (kdo ale nominoval že neví), že se o informace podělí s ostatními, bohužel to se jako minulí rok třeba na Dobšiné nestalo.
Proto se skláním před jezdci, kteří měli omezené informace a závod nevzdali a dojeli !!! do cíle a to třeba i za průtrže na slikách... to jsou opravdu profi jezdci co zvládají svoji techniku.
Nevadí mi hromada práce a financí co tento sport stojí, mám obě dvě ruce zatím zdravé a práce se nebojím, ale tohle mě opravdu zabíjí neschopný lidé s výšivkou na košilce, hrající si na bohy, co nedodržují svoje vlastní předpisy. Kamarádi mě říkali že to nemám, takto ventilovat, že mi to za to nestojí a že mi to ublíží, ale já nebrečím, nikdy jsem nebrečel jen konstatuji. Já jsem svůj, mě nikdy nikdo nevyšlapal cestičku, to bych nepřipustil, jsem svéprávnej a né pejsek na vodítku, tak si již svůj názor řeknu a nemám problém za to nést následky, vždy se to opakuje pořád dokola....,2008..-...2015, 2016, Másters ....
Konec tiskovky z Ecce 2017 Vladimír Vitver.
Vyhlášení - Zlatý volant - závody do vrchu 2016
Publikováno 28.01.2017 • zhlédnuto 730x •
Vyhlášení ME FIA European Hill Climb Championship 2016- Španělsko
Publikováno 10.11.2016 • zhlédnuto 516x •
MASTERS Národů ECCE HOMO 2016 - Vladimir Vitver Audi TT-R DTM WTTR FIA Hill Climb
Publikováno 05.10.2016 • zhlédnuto 624x •
V roce 2016 se tým vrátil do těch správných kolejí, auto tuto sezónu fungovalo excelentně. Tým se na konci sezóny zúčastnil Masters - závodu mistrů Evropy v Českém Šternberku. V Mistrovství Evropy se tým SVC Group umístil v kategorii II na celkovém 3. místě ( před ním pouze tovární formulové prototypy Norma FC 3000 a Ossela FA3000) .
VE své třídě E2-SH vozidel se střechou nejrychlejší v součtu tedy na místě.
Vladimír Vitver také získal za tuto sezónu Zlatý Volant ČR.
Prázdninová Tisková zpráva SVC Vitver Racing / Czech nationál team 2016
Publikováno 15.08.2016 • zhlédnuto 589x •
Na konci prázdnin se našla chvilka na zhodnocení posledních 3 závodů v Mistrovství Evropy FIA HILL CLIMB Championship.
Mistrovství Evropy FIA HILL CLIMB Championship v závodech do vrchu královské kategorie II. V době, kdy normální lidé dovolenkují, náš tým najel s doprovodným kamionem mezi servisem a závody v Dobšiné SK, Glasbachrennen DE a St. Ursanne Ch 6.350 km. Bylo to velice náročné, jak pro majitele týmu Vladimíra Vitvera s jeho AUDI TT-R DTM, tak pro jeho rodinu, mechaniky a zaměstnance SVC Náchod, kteří se podílí na přípravě vozu. K tomu musíme připočíst veliké problémy s motorem, které nás od nešťastného prasknutí svíčky provázejí od Italského Ascolli. Tento problém nám sebral nejen výkon 48 koní, ale i kroutící moment.
Tým se na sezonu připravuje vždy na 110%, ale s touto závadou jsme se za 10 let v motosportu nesetkali. Bohužel náš náhradní motor je zapůjčený partnerovi na Jamajce a do konce sezony nejsme schopni udělat generálku stávajícího motoru. Přesto, pokud vezmeme umístnění, jsme velice spokojení.
Pomohlo nám také počasí. Na Dobšiné pršelo a tak výkon motorů našich konkurentů, ani pohony všech kol, nebylo to hlavní a dali vyniknout vymazlené AUDI přestavěné v SVC a schopnostem pilota. A bylo z toho nejen 1. místo aut se střechou jak v Evropě, to samé v Mistrovství České Republiky a jako veliká náplast za snažení i absolutně.
V Německém Glasbachu, kde od roku 2015 držíme i traťový rekord, jsme s vypětím všech a znovu na vlhké silnici v první jízdě pozici z minulého roku obhájili a bylo z toho opět první místo.
Bohužel ve Švýcarskem St-Ursanne přestalo na závodní jízdy pršet a výhodu tak měla lehká či výkonná vozidla, a tak i když jsme bojovali co to šlo, tak nám to na první místo nestačilo a skončili jsme druzí. Pokud vezmeme v úvahu výkony a váhy našich konkurentů a náš nemocný motor, tak můžeme být nadmíru spokojeni.
30.8. odjíždíme na předposlední závod do Slovinské Illirské Bistrice a budeme se snažit udržet 1 místo auta se střechou a 3 místo v absolutní klasifikaci, které držíme jako jediný soukromý tým ČR hned za továrními vozy NORMA a Ossela, legendárních Italských jezdců Fagiolio a Merliho.
Co k sezoně říká V.Vitver - Abych řekl pravdu, tak mě umístnění ani nezajímá. Za těch 10 let jsme s lidmi kolem mě dokázali, že umíme stavět špičkové závodničky... A poháry ??? kdybych chtěl cca 4 poháry za víkend, tak jezdíme ČR-mistrák. Myslím, že jsme jako tým dokázali mnohem víc, než jsem si před 10ti lety mohl vůbec představit. Tento rok beru od začátku, že bude asi můj poslední .Tak mě více zajímalo porážet domácí matadory tedy mistry v jednotlivých zemích, kde se jede ME. Mimochodem, zahraniční piloti jsou velmi dobří kamarádi, se kterými si pořád užíváme špičkování a vzájemného soutěžení. Toto se nám doposud dařilo, ale bohužel banalita, která nám poničila motor, nás hodně přibrzdila a momentálně je to dost složité. Je to pro mě něco jiného, když auto nejede proti kopci a to mám vypuštěný přítlak, ale bijeme se co to jde viz první místa v Dobšiná a Glasbachu. Uvidíme co nám přinese Slovinsko, kde také držím traťový rekord plechovek.
Pak uvidíme co dál, ztratil jsem motivaci pokračovat a zvažuji závodní důchod. Již i na kopcích se objevuje to, čemu já říkám Brusel a nějak mě to unavuje. Těšil jsem se na nové auto Škoda 130 RS v novém vydání, bohužel dodávka karoserie je o 5měsíců někde jinde a na novou sezonu to je již pase. Vážně zvažuji se víc věnovat rodině a synovi Matymu předávat své zkušenosti v jeho závodnické kariéře.
Znovu děkuji všem za podporu a ve Slovinsku nám držte pěsti, bude to potřeba.
Team SVC vVitver Racing
ECCE HOMO SVC GROUP a pátý závod ME Hill Climb Championship 4-5.6.-2016
Publikováno 06.06.2016 • zhlédnuto 485x •
KPI9-PARNYE kopie s původního webu - vydáno 6.6.2016, autor SVC TEAM , přečteno do 2021 - 29 694x
Vítězství na ECCE HOMO upevnilo první místo Vladimíra Vitvera s AUDI TT-R DTM v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship ve skupině E2-SH a posunulo ho na 3. místo v celkové klasifikaci
Vítězství na ECCE HOMO upevnilo první místo Vladimíra Vitvera s AUDI TT-R DTM v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship ve skupině E2-SH a posunulo ho na 3. místo v celkové klasifikaci kategorie 2 bez rozdílu vozidel a tříd a rovněž je nejlépe hodnoceným českým závodníkem a týmem SVC GROUP CZECH NATIONAL TEAM v této kategorii hned za továrními speciály OSELLA a NORMA
Vladimír Vitver: Po návratu z jediného závodu Mistrovství Evropy pořádaném v České republice ve Šternberku přišel čas zhodnotit naše výkony. Tentokrát bych nezačal u pilotů a jejich speciálů, ale u týmu závodních inženýrů, rodin, doprovodu, známých všeumělů, roztleskávačů a roztleskávaček podílejících se na zabezpečení týmu.
Chtěl bych jim poděkovat za obětavost, kterou týmu dávají, protože jak já říkám závody nezačínají na trati, ale již v garážích na doprovodné technice, závodničce, tak i v podpoře rodin tomu co děláme.
Ale zpět k závodu. Ecce Homo patří svým profilem trati, tak organizací, k absolutní evropské špičce a i tento rok to byl opravdu TOP závod. Jsem přesvědčený, že na této trati měřící 7 800 m je to nejférovější závodění co může být. Je to dáno tím, že závodní trať je v poměru 50:50, neboli půlka je technická a půlka je rychlá. Dá tedy vyniknout vozidlům stavěným na technické tratě i vozidlům jezdících tzv. na křídlech.
Již seznam přihlášených a převzatých vozidel do závodu ukazoval, že se na tomto slavném závodě sešla absolutní mezinárodní špička z Itálie, Rakouska, Maďarska, Polska.... a samozřejmě i nejlepší závodníci a závodnice z mezinárodního mistrovství České republiky.
Vozidla z našich dílen SVC GROUP neměly opět na trati žádný problém a tak si jsme si mohli pohrávat jen s nastavením vozu do závodu. Kolega Roman Schwan řešil směsi pneumatik a drobnosti na ovládání řazení tak, aby co nejvíce vyhovovalo jeho stylu jízdy, a já jsem laboroval asi nejvíce. Měl jsem zálusk na rekord trati fenomenálního Georga Plasy a tak jsem v sobotu zkoušel nové věci na voze. Ale po druhém tréninku jsem se rozhodl pro osvědčené nastavení a experimenty jsem odsunul na okruhové testy. S dosaženým nejlepším časem 3.09,02 na jednu jízdu jsem se zařadil do historických statistik Ecce Homo hned za něj na krásné druhé místo, z čehož mám velkou radost.
Samotný závod jako takový lze popsat velice krátce a bez jakýchkoliv pohádek, které mě poslední dobou v tiskovkách různých týmů vlastně nudí.
Roman Schwan - vyhrál svoji třídu E2-SH do 2000, jak v MMČR tak v Mistrovství Evropy a já jsem vyhrál absolutně ve skupině E2-SH jak v MMČR tak i v Mistrovství Evropy. Po Španělském Al Fitu jsem přidal další ceněnou neporazitelnost napříč třídami a kategoriemi vozidel se střechou nad hlavou. :-)
Protože se náš team oficiálně MMČR neúčastní, mimo podpory velice šikovného opavského pilota Romana Shwana, srdečně Vás zvu na další závod, který se koná v italském Ascoli Piceno ve dnech: 24-26.června
Poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, AUDI MOTOSPORT, ABT-SortLine, AUTO KELLY a.s.
Za tým SVC VITVER RACING
Vladimír Vitver
Disko víkend ve Španělsku na 4. závodě Mistrovství Evropy Hill Climb Championship
Publikováno 22.05.2016 • zhlédnuto 742x •
kopie s původního webu - vydáno 22.5. 2016, autor SVC TEAM , přečteno do 2021 - 15 673x
Za víkend bylo zničeno:1 disk doprovodný kamion DAF, 4 disky Audi DTM
Po vynechání závodu v Portugalsku, kde se nenaplnila skupina E2-SH, což by znamenalo boje jen za poloviční body, se náš tým přesunul do malebného Španělského města Arriondas na 45. ročník Subida Internacional al Fito .Tato trať svým profilem (porovnatelným s rychlostní vložkou pro Rally) vyhovuje spíše speciálům poháněných na všechna 4 kola. Ale velká konkurence v kategorii již neumožňuje vynechat tento závod, a tak se doprovodný kamion se speciálem Audi DTM upraveným v dílnách SVC GROUP pro závody dovrchu, vydal na 2500km dlouhou cestu do Španělska, aby se pokusil získat alespoň nějaký bodík.
Zde patří poděkování pořadatelům za přívětivé chování včetně bezproblémového vyřízení všech formalit od postavení depa, až po závod. Organizace závodu je na vysoké úrovni. Jede se zde systém, který je i dle nás super, tedy v sobotu dva tréninky a jedna závodní a v neděli obráceně jeden trénink a 2 zavodní, kde součet dvou nejrychlejších časů z jízd určí vítěze.
Počasí se k našemu speciálu otočilo zády již ve Francii na prvním závodě, a tak nejenže máme nejmíň koníků pod kapotou, ale také silnice nám díky zimě a dešti jen pod jednou poháněnou nápravou nepříjemně klouže.
Ale zpět k závodu. Tréninkové jízdy signalizovaly, že technika i pilot V. Vitver jsou v kondici a Audi si zde zajížděla velice kvalitní časy a zlepšili si své osobní rekordy. Sobotní odpolední jízda se již jela za sucha, a tak úkol zněl jasně - zajet co nejlepší čas a připravit si co nejlepší výchozí pozici na neděli, kdy se mělo počasí již dle předpovědi umoudřit. Vláďa i Audi k jízdě nastoupili velice namotivovaní a sobotní závodní jízdu zajeli v absolutně nejrychlejším čase aut se střechou nad hlavou.
V neděli bohužel opět pršelo a bylo jasné, že se bude rozhodovat na mokré či osychající vozovce. Do první závodní jízdy se tedy nastupovalo na mokrých pneu. Bohužel neznalost těchto pneu a i to, že pilot, jak sám přiznal, byl na jeden z úseků naivně moc rychlý. Tím se nevyhnul kontaktu se svodidly, což zapříčinilo nemožnost jízdu dokončit. Po této kolizi se podařilo mechanikům za 20 minut vyměnit utržené zadní zavěšení kola a Audi polepit, aby mohla nastoupit do třetí a rozhodující jízdy. Ta sice nebyla nejrychlejší, ale jak pilot, tak Audi ukázali své kvality a zkušenosti a dojeli si pro 1 místo ve třídě E2-SH a 10. místo absolutně kdy za sebou nechali i formulové a WRC speciály. Jako bonus byli i v neděli absolutně nejrychlejším autem se střechou nad hlavou.
Tento úspěch posunul SVC GROUP Czech Nationál Team v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship na první místo ve skupině E2-SH a na 4 místo v celkové klasifikaci kategorie II bez rozdílu vozidel a tříd a rovněž nejlépe hodnoceným teamem v této kategorii II hned za fenomenálními Itali.
Poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, AUDI MOTOSPORT, ABT-SortLine, AUTO KELLY a.s.
Další závod Mistrovství Evropy se koná 4-5.5.2012na slavné trati ECCE HOMO v českém Šternberku, kam Vás náš team srdečně zve.
SVC GROUP RACING TEAM
Po vynechání závodu v Portugalsku, kde se nenaplnila skupina E2-SH, což by znamenalo boje jen za poloviční body, se náš tým přesunul do malebného Španělského města Arriondas na 45. ročník Subida Internacional al Fito .
Tato trať svým profilem (porovnatelným s rychlostní vložkou pro Rally) vyhovuje spíše speciálům poháněných na všechna 4 kola. Ale velká konkurence v kategorii již neumožňuje vynechat tento závod, a tak se doprovodný kamion se speciálem Audi DTM upraveným v dílnách SVC GROUP pro závody dovrchu, vydal na 2500km dlouhou cestu do Španělska, aby se pokusil získat alespoň nějaký bodík.
Zde patří poděkování pořadatelům za přívětivé chování včetně bezproblémového vyřízení všech formalit od postavení depa, až po závod. Organizace závodu je na vysoké úrovni. Jede se zde systém, který je i dle nás super, tedy v sobotu dva tréninky a jedna závodní a v neděli obráceně jeden trénink a 2 zavodní, kde součet dvou nejrychlejších časů z jízd určí vítěze.
Počasí se k našemu speciálu otočilo zády již ve Francii na prvním závodě, a tak nejenže máme nejmíň koníků pod kapotou, ale také silnice nám díky zimě a dešti jen pod jednou poháněnou nápravou nepříjemně klouže.
Ale zpět k závodu. Tréninkové jízdy signalizovaly, že technika i pilot V. Vitver jsou v kondici a Audi si zde zajížděla velice kvalitní časy a zlepšili si své osobní rekordy. Sobotní odpolední jízda se již jela za sucha, a tak úkol zněl jasně - zajet co nejlepší čas a připravit si co nejlepší výchozí pozici na neděli, kdy se mělo počasí již dle předpovědi umoudřit. Vláďa i Audi k jízdě nastoupili velice namotivovaný a sobotní závodní jízdu zajeli v absolutně nejrychlejším čase aut se střechou nad hlavou.
V neděli bohužel opět pršelo a bylo jasné, že se bude rozhodovat na mokré či osychající vozovce. Do první závodní jízdy se tedy nastupovalo na mokrých pneu. Bohužel neznalost těchto pneu a i to, že pilot, jak sám přiznal, byl na jeden z úseků naivně moc rychlý. Tím se nevyhnul kontaktu se svodidly, což zapříčinilo nemožnost jízdu dokončit. Po této kolizi se podařilo mechanikům za 20 minut vyměnit utržené zadní zavěšení kola a Audi polepit, aby mohla nastoupit do třetí a rozhodující jízdy. Ta sice nebyla nejrychlejší, ale jak pilot, tak Audi ukázali své kvality a zkušenosti a dojeli si pro 1 místo ve třídě E2-SH a 10. místo absolutně kdy za sebou nechali i formulové a WRC speciály. Jako bonus byli i v neděli absolutně nejrychlejším autem se střechou nad hlavou.
Tento úspěch posunul SVC GROUP Czech Nationál Team v absolutní klasifikaci Mistrovství Evropy Hill Climb Championship na první místo ve skupině E2-SH a na 4 místo v celkové klasifikaci kategorie II bez rozdílu vozidel a tříd a rovněž nejlépe hodnoceným teamem v této kategorii II hned za fenomenálními Italy.
Poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, AUDI MOTOSPORT, ABT-SortLine, AUTO KELLY a.s.
Další závod Mistrovství Evropy se koná 4-5.5.2012na slavné trati ECCE HOMO v českém Šternberku, kam Vás náš team srdečně zve.
SVC GROUP RACING TEAM
Vyhlášení ME FIA European Hill Climb Championship 2015 - Portugalsko
Publikováno 28.11.2015 • zhlédnuto 655x •
Glasbachrennen Německo Mistrovství Evropy Climb Hill European Championship 2015
Publikováno 24.07.2015 • zhlédnuto 578x •
kopie s původního webu ze dne 1/2021 - vydáno 12. srpna 2015, přečteno 16 - 993x
pokračovalo v Německém Steinbachu pod názvem Glasbachrennen. Tohoto závodu se zúčastnil soukromý tým SVC GROUP RACING
- Vladimír Vitver přijel do Glasbachu jako průběžně vedoucí jezdec skupiny E2-SH v ME a svoji pozici chtěl svým výkonem na 5500 metrů dlouhé trati potvrdit. První trénink sice nezačal vysokým tempem, ale vše mělo své opodstatnění, hledala se varianta nastavení správného setapu vozu a také jsme šetřili pneumatiky na závod. Tým se snaží využít pneumatiky z předčasně ukončené sezony 2014 a tak používá pneumatiky rok až dva roky staré. Druhý tréning se jel na veliké vodě a tak nemělo význam přehánět rychlost a riskovat havárii vozu.
- Martin Šípek s vozem Mitsubishi zajel tréninkové jízdy jak na suchu, tak na vodě ve velice vysokém tempu a obsadil třetí příčku v pořadí. Je vidět že s Bizonem, jak je vozidlo nazýváno, se již perfektně sžil a jeho výsledky z tréninku mu dávali mnoho šancí do závodních jízd. Samotný závod začal se zpožděním z důvodu úklidu po velikém dešti ze soboty, ale na již suché trati.
Vladimír Vitver - se do první závodní jízdy ve svodidlovém tobogánu pustil s velikým nasazením vědom si veliké konkurence a posunul v první jízdě časem 2.24.066 rekord trati plechových vozidel o 4 vteřiny. Žádný s konkurentů na tento čas nedokázal odpovědět. Domácí šampion Norbert Brenner s Oplem Vectrou zaostal za V.Vitverem o 1, 6 vteřiny. Druhá jízda byla v podání Vládi pomalejší a to i z důvodu, že v první jízdě agresivní jízdou zničil pneumatiky a nové neměli ten správný grip. Nic to ale nemění na úžasném umístnění v závodě, NEJRYCHLEJŠÍ plechové auto, 1.- místo v E2-SH a 5. místo absolutním pořadí.
Martin Šípek - se snažil držet krok co to šlo, zajel i nejlepší čas Mitsubishi Colt+600 na této trati. Bizon ovšem na tak silnou konkurenci, která se v Německu sešla, prostě nestačil. Bylo z toho nakonec 6. místo v kategorii E2-SH a to je dobré.
Umístnění plechových vozidel : 1.-Vladimír Vitver Audi WTTR DTM, 2.-Norbert Brenner Opel Vectra DTM, 3. - Joerg Weidlinger BMW STW...17.- Martin Šípek Mitsubishi Colt +600
Jak viděl závod Vladimír Vitver:
Tak samozřejmě ano, je to pro mě veliká satisfakce za Dobšinou zejména, když jsem tady nepřímo od ČR konkurence z repre. slyšel fantasmagorický názor, že jsme Dobšinou schválně utopili, tímto jsem jim odpověděli jasnou řečí. Porazit kompletní evropskou elitu a ustanovit nový rekord trati je super pocit. Jsem rád, že mohu konečně tento rok sponzorům vracet důvěru, kterou do propagace svých výrobku prostřednictvím nás dali. Vím, že máme do konce sezony ještě 3 závody a stát se může ještě cokoli. Tento rok je v E2-SH největší konkurence co pamatuji, přesto se držíme převážnou část sezony na špici. Dál si myslím, že po těch všech získaných titulech z ME to je i jasná odpověď na naše vyřazení z reprezentace :-D :-D . Máme jako jediný soukromý tým v roce 2015, bez podpory AČR a to nemyslím finanční, dvě auta v první 10, to mluví samo za sebe. Mám obrovskou radost a hrdost na všechny co nám pomáhají a podporují nás.
2015 European Hill-Climb Championship - Cat.2 po Glasbachu Pos Drivers Pts 1. Simone Faggioli (ITA) 2. Miloš Beneš (CZE) 3./4. Vladimir Vitver (CZE) / Fausto Bormolini (ITA) 5. David Hauser (LUX)............... 8. Martin Šípek (CZE)
Tým SVC GROUP RACING, tímto děkuje závodníkům a mechanikům za příkladnou prezentaci svých partnerů napříč Evropou: Rakousko, Španělsko, Portugalsko, ČR, Polsko, Slovensko, Německo, Švýcarsko, Slovinsko, Chorvatsko...
Další poděkování patří partnerům : SVC GROUP s.r.o.- výrobce tažných zařízení, Triumf Professional Tools s.r.o.- dodavatel profesionálního nářadí, Auto Hotárek s.r.o. - dodavatel autodoplňků a autodoprava po celé EU, LSC MOTORSPORT s.r.o. - elektronika závodních vozidel, IP STAV Pardubice s.r.o. - stavební firma, BP AUTOSPORT s.r.o.- profesionální závodní tým.
Limanowa POLSKO SVC GROUP RACING TEAM 2015
Publikováno 22.06.2015 • zhlédnuto 807x •
SVC GROUP RACING TEAM - NA MISTROVSTVÍ EVROPY Limanowa POLSKO
Kopie původního webu vydáno 22. června 2015, autor SVC TEAM přečteno k 1/2021 - 2 892xSVC GROUP TEAM - Náchod a BP AUTOSPOTR -Bruntál spojili své stany na Mistrovství Evropy FIA v Polské Limanowé
Dnes se v ranních hodinách, vrátil team z Mistrovství Evropy FIA EUROPEN HILL CLIMB Championship, kde se závodníci Vladimír Vitver a Martin Šípek zúčastnili 6 podniku tohoto prestižního seriálu.
A tak již potřetí SVC GROUP TEAM - Náchod a BP AUTOSPOTR -Bruntál spojily své stany na Mistrovství Evropy. - Vladimír Vitver zvolil techniku Audi WTTR DTM z dílen soukromého SVC GROUP TEAM a Martin Šípek měl zapůjčené vozidlo od KV Teamu nazývané bizon, protože v Německu včas neopravili v zimě špatně repasovanou převodovku do jeho Lotuse WR 12 pro sezonu 2015.
- Vladimír již v Limanowé byl v roce 2014 a se zdejší uklouzanou tratí měl zkušenosti. Proto věděl, že souboje s vozidly s pohonem všech kol a disponujícím výkonem nad 600 koní z kategorie E2-SH nemá se svým Audi, které má poháněnou jen zadní nápravu moc nadějí na úspěch. Šlo tedy jen o to prověřit, kam se technicky po zimní přestavbě podařilo Audi posunout a pokusit se o co nejlepší výsledek do celkového bodování šampionátu.
- Martin šípek pilotoval opět Mitsubishi Colt, kde byl po destrukci motoru na Ecce HoMu, použit nový motor. Martin měl sice vozidlo poháněné na všechny kola, ale neměl zase tolik zkušeností ze záludností tratě a počasí v polských Tatrách. A i proti němu stála smečka domácích a zahraničních závodníků s vozidly této značky o dvě generace novějších. Jak ukázaly tréninkové jízdy, tak se po počátečních technických potížích podařilo obě vozidla nastavit a připravit na závod. Obě vozidla se pohybovala na čelních pozicích ve třídě, tak i v první desítce absolutního pořadí. Ale jak je známo trénink, není závod a tak se čekalo co si závodníci schovali do závodních jízd.
Na závodní jízdy se na obloze, střídalo sluníčko z dešťovými mraky a napovídalo, že se bude jednat o závod nervů, správného obutí pneumatik, zkušeností a také té pomyslné loterie se štěstím. A tak se i stalo, v jízdách na startu sluníčko a od půl trati silný déšť nebo osychající trat a zase déšť v horních rychlých pasážích trati. Oba piloti, předváděli v závodních jízdách dané maximum, kde Vladimír těžil ze znalosti záludnosti trati.
Martin, dal do obou jízd maximum a předváděl krásný souboj s Karlem Stehlíkem, který nakonec prohrál o pomyslný chlup na cílové metě. Jeho umístnění 5.misto E2-SH , 4. místo E2-SH +3000 a 8. místo bez rozdílů tříd a skupin absolutně v závode je veliký úspěch !!!! A tak Martin Šípek poprvé nakoukl do TOP 10 pilotů Mistrovství Evropy.
Vladimír, využil svých zkušeností z minulého roku a najednou se z plánovaného testování Audi, přehoupl do předních pozic závodu jak ve třídě, tak v celkové klasifikaci. Dokonce se mu v druhé jízdě povedlo zajet nejrychlejší čas. Jeho umístnění 1.místo E2-SH , 1. místo E2-SH +3000 a 2. místo bez rozdílů tříd a skupin absolutně v závodě !!!! Team SVC GROUP RACING ve spolupráci s BP AUTOSPORT měl na mistrovství Evropy v první TOP 10 pilotů dvoje zastoupení, což je pro soukromý team nepodporovaný autoklubem krásný výsledek.
Je to veliký úspěch a tak jsme se zeptali Vladimíra na jeho dojmy: Jsem velice rád, počasí bylo jak na houpačce a na hodně kluzké trati, to opravdu nebylo jednoduché. Byla to hra nervů a prověření techniky. Po tréninkách, které jsem vyhrál jsem si nějaké rezervičky schoval, ale věděl jsem že musím proti přemotorovaným čtyřkolkám a Danovi jet pořád naplno. Velikou radost, mám z Audi, že se potvrdila vzestupná tendence a velice kvalitní časy s ECCE HOMA. Málo kdo již věřil že pořídíme se vrátit na výkonnostní špičku, bylo to dva roky trápení a nervů, ale nezlomilo mě to a dnes je opět randabál sedět při jízdě za řídítky.
SVC GROUP Team tímto děkuje partnerům SVC GROUP - výrobce tažných zařízení , Triumf Professional Tools,s.r.o dodavatel profesionálního nářadí, Auto Hotárek, dodavatel autodoplňků a Autodoprava po celé EU. LSC Motorsport, úpravy vozidel Zdroj - profesionální závodní team SVC GROUP RACING TEAM
ECCE HOMO - SVC GROUP RACING Mistrovství Evropy FIA 2015
Publikováno 10.06.2015 • zhlédnuto 500x •
kopie ze starého webu vydáno 10. června 2015, autor SVC Group, přečteno do 2021 11 874x
Po několika letech si tým přivezl do Šternberka pouze jeden závodní speciál a to vůz AUDI TT-R DTM Vladimíra Vitvera, se kterým již od r. 2012 objíždí závody mistrovství Evropy. Oproti předchozím ročníkům Vláďovi „srdeční, domácí trati“, kde se tým účastnil závodů s kompletní závodní technikou a to nejen s vozem AUDI TT-R DTM, ale i oběma závodními speciály LOTUS WR 16 a WR 12.
Po pátečních přejímkách bylo do závodu převzato 155 jezdců, což je druhé nejvyšší číslo za posledních 20 let. Slavnostní zahájení Mistrovství Evropy proběhlo na náměstí ve Šternberku a poté se tým zúčastnil také slavnostního zahájení stálé expozice nazvané Ecce Homo park.
A teď již k závodu jako takovému… Začal hned z rána sobotního dne tréninky. Vůz AUDI TT-R DTM vyjel trať dlouhou 7800 m v obou jízdách až do cíle bez větších problémů v depu probíhaly jen malé změny nastavení vozu, což byla pro SVC GROUP RACING tým příjemná změna oproti jiným závodům, kde závodní speciál malinko pozlobil. Na kopci nás zajímali především časy Vladimíra Vitvera a Dana. Tito dva neméně milý chlapíci se na kopcích honí již několik sezón.
Tréninkové jízdy určili jako vítěze Vladimíra Vitvera a tím i pozici posledního na startu ze skupiny E2-SH do nedělního závodu. Před poměrně rozsáhlou smečkou vozidel značky Mitsubishi, Ford, BMW, Renault Lotus... , celkem se sešlo 19 vozů ve třídě E2-SH. Hlavně vozy Mitsubishi, jež disponují vyšším výkonem o cca 100-200 koní, pohonem všech kol s aktivními diferenciály.
Jeden takto přemotorovaný speciál (zvaný bizon), zapůjčený od Karla Stehlíka, řídil Bruntálský pilot Martin Šípek. Další vozidlo jedoucí s částečnou příslušností k SVC GROUP RACING týmu, řídil vinikající pilot Roman Shwan.
V nedělních závodech bylo vše už malinko napínavější. Auta oproti sobotním tréninkům zrychlovala, na trati bylo více bourajících závodníků, startovací procedury nebyly tak plynulé, a tak se obě závodní jízdy musely obejít o mezi svoz… A ne méně napínavé to bylo mezi Vladimírem Vitverem a Danem.
Již v první jízdě se začalo bojovat o desetinky sekundy, kdy se Dan s časem 3.09,450 umístil ve své skupině E2-SH jako druhý za Vladimírem s časem 3.09,130, ten se tak umístil jako 9 celkově. Bohužel po projetí cílem a následném svozu se projevila již poněkolikáté závada na startovacím systému, který byl provizorně po závodech ve Španělsku a Portugalsku opraven. Doufejme, že na další závod konečně Audi Sport, tedy ABT Sportsline, dodá dlouhodobě objednaný nový startér ?. Jak je to vážné se zjistilo až po rozebrání doma v kolbence SVC GROUP s.r.o. a je jen záhada že se nezaskočil pastorek do věnce ... který by roztrhal celou frému.
Problémy ale Vláďovi nezabránily v tom zabojovat a nic nevzdávat. Ani nevíme, jak se podařilo do druhé jízdy nastartovat, jako by chtěl i závodní speciál bojovat. Po nájezdu ke startu bohužel auto opět takzvaně a doslova „chcíplo“, nervy pracovaly, adrenalin byl nejvýš, kde mohl být… S pomocí týmu BP AUTOSPORT BRUNTÁL a diváků (kterým za podporu patří veliké poděkování) se podařilo AUDI TT-R DTM znovu navrknout a najet ke startu, kde se to opět neobešlo bez taškařice se startérem a nervy teamu. Ve vysokých teplotách na sluníčku a ještě vyšších ve voze, kde teploty jednotek vykazovali 85 stupňů, se AUDI WTTR z Náchodských dílen SVC Group vydala na trať bojovat s časem a soupeři.
Dole se zatím team potil a čekal s pohledem na časomíru, jak to vše dopadne. Je to tam…vyhráli jsme… I když ne na čas. V součtu obou jízd byl Dan 6.18,560 první a Vladimír Vitver 6.19,110 druhý. V celkovém pořadí 11. Ale celý tým i Vláďa si splnili své, pokořit tuto trať pod 3.10. a vypadá to, že se konečně auto pořídilo po destrukční havárii 2012 uvést do funkčního stavu, tedy až na ten nešťastný starter. I ostatní piloti zajížděli výborné časy.
U Martina Šípka se projevil klasický neduh přemotorovaných Mitsubishi a motor nevydržel až do cíle, cca 15 m před cílovou čarou explodoval. Roman Shwan zapracoval hodně s mechaniky na voze a odlehčili vozidlo o cca 80 kg a to se projevilo na výkonu Romana. Roman zatáhl také jezdecky, bylo to znát na pneumatikách, kterým Roman dával hodě zabrat.
Majitel a hlavní partneři SVC GROUP, LSC Technology, TRIUMF professional tools s.r.o. a Auto Hotarek, s.r.o. hodnotili závod včetně reklamní akce firem jako velice povedený. Jen v neděli bylo pořadatelem hlášeno kolem 30-ti tisíc diváku, včetně záznamu v pořadu v České televizi.
Umístnění jezdců na ECCE HOMO
Vladimír Vitver Mistrovství Evropy - 1 ve třídě nad 3lity a 2-hý celkově. V Mistrovství české republiky ve třídě E1 byl první.
Martin Šípek: Mistrovství Evropy - 3 ve třídě nad 3lity a 4-tý celkově. V Mistrovství české republiky ve třídě E1 byl druhý.
Roman Shwan: Mistrovství Evropy - 2 ve třídě do 2litů a 16-tý celkově. V Mistrovství české republiky ve třídě E2-SH byl šestý.
Velký dík patří všem sponzorům, SVC GROUP s.r.o., celému týmu, ale i pořadatelům závodu ECCE HOMO…
ZDROJ SVC GROUP s.r.o.