Auta / Kart
Servisní auto Renault stavba SVC GROUP rok 2022
Publikováno 30.12.2022 • zhlédnuto 18690x •
Mercedes Vito Marko polo doprovodné vozidlo pro rychlý přesun
Publikováno 30.12.2022 • zhlédnuto 8941x •
EASY 60 Birel Art
Publikováno 26.01.2021 • zhlédnuto 1421x •
Model Easykart 60 je motokára, se kterou začíná soutěžní aktivita, určená k přípravě mladých řidičů na vyšší kategorie; umožňuje vám vylepšit citlivost řízení soutěžícím v kontextu událostí s vysokým organizačním obsahem, se stejnými mechanickými prostředky.
Kart byl navržen tak, aby se snadno používal a spravoval, prodává se kompletní, připravený k použití a vyžaduje snížené náklady na správu.
EASYKART INTERNATIONAL je projekt italské firmy BIREL, která ve světě motokár znamená světovou špičku. Technické znalosti, vývoj a v neposlední řadě nespočet vítězství této firmy přivádí k vrcholu motoristického sportu nejednoho špičkového jezdce. Projekt EASYKART reprezentovali například Juan Pablo Montoya, Fernando Alonso a Johnny Cecotto.
Koncem devadesátých let ukázal průzkum trhu a analýza, že dochází k poklesu popularity kartingového sportu, zejména pak v dětských třídách. Značné problémy přineslo zvyšování nákladů na neustálou inovaci techniky, nedostatek efektivního tréninku a systém závodů byl někdy až příliš složitý. Logickým následkem byl úbytek mladých a především talentovaných jezdců, kteří neměli dostatečné finanční zázemí.
Na základě těchto poznatků vznikl požadavek na vytvoření nového směru v kartingové oblasti. Prioritní se stala oblast finančního zajištění, která musí obsahovat nízké provozní náklady, jednotné technické pravidla pro každou kategorii, jasné sportovní předpisy a v neposlední řadě celosvětovou působnost. Prestižní italská firma BIREL vytvořila na základě těchto požadavků ambiciózní projekt, který nabízí pod názvem EASYKART a je zastoupený v mnoha zemích celého světa. Česká republika má již dnes několik úspěšných mezinárodních zástupců např. Jana Midrlu (vítěze světového finále 2004 ve třídě Easykart 60), Václava Šafáře (vítěze světového finále 2013 ve třídě Easykart 100), Matěje Kácovského (2.místo ve světovém finále 2014 ve třídě Easykart 60), Adama Kowalského (vítěze světového finále 2016 ve třídě Easykart 60). a mnoho dalších.
Projekt EASYKART v České republice nabízí šanci všem mladým začínajícím jezdcům.
ZÁVODNÍ KATEGORIE:
Kategorie Easykart 60 – je určena jezdcům od 7 do 13 let, kteří už mají základní zkušenost s ovládáním motokáry a vlastní závodní licenci. Možný je samozřejmě i nástup nově příchozích jezdců, kteří jsou na rozhraní věku obou kategorií. Vlastní závod je vyhodnocen oceněním s poháry pro první tři jezdce a připsáním bodů do celkové tabulky výsledků v sezoně. Samostatně je hodnocena třída Mladí do 9 let.
PODVOZEK BIREL ART :
- Konstrukce z chrom 28 trubek z molybdenu o průměru 28 mm
- Přímý směr řízení pomocí spojovacích tyčí a vřeten
- Zadní náprava z masivní oceli Ø 25x960
- Dvojčinný samočinně nastavitelný hydraulický třmen zadní brzdy
- Ocelový brzdový kotouč Ø 166x5mm
- Přímý přenos přes řetězový krok 7.8
- Kola z lehké slitiny (přední CR 115x5 '' zadní DR 150x5 '')
- Volant Ø 320 Birel ART
- Sedák ze skleněných vláken velikosti S.
- Přední kapotáže MK14
- Boční kapotáže FL MINI
- Zadní nárazník FREELINE z polypropylenu
- Příslušenství řady HQ (High Quality)
MOTOR: Model EKL s motorem BMB
- Dvoutaktní vstup nasáván s restriktorem
- Nucené chlazení vzduchem
- Elektrický start
- Elektronické zapalování
- Odstředivá spojka
- TILLOTSON 396 Karburátor
- Zdvihový objem 62 cm3
- Zdvih 43,3 mm
- Vrtání 42,68 mm
Pneumatiky:
- Přední pneumatiky (střední směs) ETS 4.0 / 10.0-5
- Zadní pneumatiky (střední směs) ETS 5.0 / 11.0-5
EASY 50 Birel Art - Školní
Publikováno 31.12.2020 • zhlédnuto 1338x •
Určení - Závodní šampionát: EASY 50 Školní
- Vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Group Racing
- Označení přezdívka interně - Kompresor
Rám - Birel
Motor Iame I30
Dataloger Alfano
- Jedná se závodní motokáru s rámem Birel - Easy, motokára je po Jan Čermák který s ní skončil v italii na Super finále na 2 místě. Matyas Vitver se na ní učil jezdit a následně s ní absolvoval závodní víkendy v roce 2020.
Co je to motokára? Motokára je mále ovšem velmi hbité vozidlo. Existuje mnoho kategorií od dětských tříd, až po dospělé. Základ každé motokáry tvoří lehký trubkový rám, kola malého průměru, motokárový motor (pohánějící přes řetěz zadní osu s koly), dnes obvykle chlazený vodou, volant s přímým řízením, laminátovou sedačkou, kotoučovými brzdami a plastovými nárazníky. Toto je stručná charakteristika závodní motokáry v dnešní podobě. Současný vývoj rámů, motorů a všech ostatních komponent jde stále kupředu. Co dnes platí v motokárové technice, jako nejnovější zpravidla zanedlouho bývá všedním dokonce i zastaralým. Každá klíčová komponenta na motokáře má své "tunery". V Čechách máme několik odborníků na pohonné jednotky, někteří paří k světové špičce. Máme také dvě české značky, které se zabývají výrobou motokár.SVC GROUP s.r.o.
AUDI TT-R DTM WTTR informace k vozu
Publikováno 02.04.2019 • zhlédnuto 1070x •
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM (interně MATY a po znovu zrození MATY II
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-310km/h dle zvolených převodů
Váha: 935kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod
Výkon:
Základní mapa výkonu - 550 hP / 550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu: Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP
Telemetrie:
Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu. Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,
Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)
Zdroj SVC GROUP
AUDI TT-R DTM Jamajca informace k vozu
Publikováno 30.06.2017 • zhlédnuto 729x •
Destinace: Jamajca
- Výrobce projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Označení vozu AUDI - TT-R DTM
Karoserie:
Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené společnosti - SVC GROUP v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 955kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Motor:
Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod
Výkon:
Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM
Elekronika vozu:
Konfigurace jednotek dle požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- BOSCH
Řídící jednotka elektrického rozvodu BOSCH
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel BOSCH
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC GROUP
Telemetrie:
Systém BOSCH specifikace SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy
Převodové ústrojí / Podvozek :
Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku X-track s pohonem kol uloženou v zadní části vozu. Převodovka, samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod,
Ráfky: ATS, přední - 10 Jx18, zadní - 11-12Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,
Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Ocelové
Zdroj SVC GROUP
Doprovodný obytný kamion DAF
Publikováno 30.12.2011 • zhlédnuto 30345x •
Lotus WR-12 informace k vozu
Publikováno 01.01.2011 • zhlédnuto 810x •
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 12 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project Lotus WR12 produkt SVC GROUP Racing
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Combík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 155-270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 725kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Tvrzený Macralon
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Construct Made by – SVC Náchod, s.r.o. & SVC Náchod Racing
Motor
Honda S-2000ccm
Řídicí elektronika - Euro 6 / Dataloger AIM
Převodovka - Hewland sekvenční 6 stupňová
Pneumatické řazení pod volantem
Spojka - 2 lamelová keramická 184mm
Made for hillclimbs or circuits
Dural skeleton Lotus/Opel/ Lotus Evora
Seat and steering wheel from carbon
Own forms for preparing
Engine – Honda S2000ccm
Electronics - Euro 6 dataloger AIM
Hewland sequence 6-gear
Clutch - 2-lam. kovo-ceramic 148mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons front and rear
Window – plastic
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2010 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na nový příběh a tak rok 202010/2011 k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR12, kterého si Vladimír sám se svým týmem postavil ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2011 -2015 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu AUDI TT-R DTM jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Edita Prášková, Roman Shwan,, Martin šípek
Zdroj informací SVC GROUP
Opel Speetster WR-10 SVC Náchod
Publikováno 28.01.2008 • zhlédnuto 525x •
Motor Opel 2.5 litrů a SVc Group přidané turbo a kompresor
Výkon 450 koní
Vozidlo Určeno pro běžný provoz a najíždění na závodech dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Duhák
Parametry vozu:
Maximální rychlost: > 270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 825kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Opel Speetster
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Běžné sklo
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Civilka SVC Náchod Motorsportu
SVC Náchod Motorsport představuje vozidlo určené pro volný čas a požitek z jízdy. SVC si staví a vyvíjí vlastní stavby vozidel, na které používá podvozkové platformy Lotus/Opel a tak po závodním speciálu WR-9 s dvoulitrovým motorem Škoda Octavia 20V, vznikla civilní verze WR-10.
Vozidlo je přestavěné z vozidla Opel Speetster 2.2l
Čeho se úpravy týkají:
Karoserie- je z karbonového kompozitu, je přepracovaná přední část karoserie z důvodu zlepšení aerodynamických prvků a možnosti použití karbonových podvozkových plošin. Na vozidle jsou použity karbonové prahy převzaté z WR-9, doplněné aerodynamickými doplňky a zadním deflektorem. Dveře se otevírají vertikálně vzhůru, váha vozidla bez povinné výbavy je 730 kg. Lakovaní je provedeno červenou a oranžovou perletí.
Podvozek – vyztužené zavěšení předních ramen, zavěšení ramen na unibalech, tlumiče Bilstein ve spojení s progresivními pružinami Eibach. Tvrdší stabilizátory náprav, na přední nápravě, jsou použité pneu 225x18 a vzadu 255x19 ve spojení s upraveným závodním ABS.
Motor/převodové ústrojí: Motor byl přepracován a doplněn Turbodmychadlem Garret a sportovním katalyzátor výfuku. Výkon motoru byl navýšen na 286 koní a převodovce byl zkrácen stálý převod, k poměru výkonu motoru a použitému obvodu kol.
Vozidlo bude o zimních prázdninách dopracované o velké brzdy, závodní sedačky se čtyřbodovými pásy a další poznatky získané provozem v sezóně 2008.
SVC Motorsport dále pracuje:
Na základě WR-10 se staví další vozidlo, objednané zákazníkem, dále se připravuje karoserie závodní WR-9 o kterou projevil zájem zahraniční klient. Samozřejmostí je také stavba nové verze WR-9 pod označením WR-12 pro příští závodní sezonu.
Ze zdrojů SVC Náchod Motorsport
Lotus WR-9 informace k vozu
Publikováno 02.01.2008 • zhlédnuto 675x •
sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
E1/D4/E2 SH - Lotus Evora - > 2000
Vozidlo Lotus WR 9/2 je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Project WR9/2 – Lotus E1/D4 - > 2000
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR 9 interně - Mazlik
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 140-225 km/h dle zvolených převodů
Váha: 735kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, výroba SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený Macralon
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové Lotus- zadní náprava
Vzduchové zvedáky
Motor
VW 1998ccm 20V
Výkon 275 PS - Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Euro 6- dataloger AIM
Převodovka
SADEV sekvenční 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Spojka - 3 lamelová keramická 140mm
Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels
Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-2012 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- V roce 2009-2012 bylo součástí vítězného teamu a to v mezinárodním šampionátu KW-BERK a i v MMČR teamové trofei.
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR.
Po přestupu V.Vitvera do nového vozu Lotus WR12 jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Roman Shwan, Irena Steč, Martin šípek, ....
Renault Clio RS III informace k vozu
Publikováno 27.01.2007 • zhlédnuto 663x •
Renault Clio RS - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Hnědka
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio RS
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-20010 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 20010-bylo dodané do Soukromého teamu
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.
Renault Clio II informace k vozu
Publikováno 01.01.2006 • zhlédnuto 573x •
Renault Clio - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Rendlík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.