2023
V sezoně pro rok 2023 jsme nakonec museli hodně improvizovat.
Od 6 ledna jsme již jezdili Italský Championship WSK v Italii v prestižním týmu BABY RACE a těšili jsme se na sezonu. Bohužel příroda dám velice zamotala hlavu Matyas vyrostl za rok o 23 cm a tak jsme museli po 3 měsících změnit kategorie a řešit co vlastně Maty může jet. Protože BABY RACE má postavený tým jen na MNI-60 museli jsme muset změnit jak tým tak přejít na velký tedy dospělí podvozek a motory chlazené vodou.
Na tomto základě jsme přešli na sezonu zaměřenou na zdokonalení pilota a pochopení techniky.
To ale neznamená že bychom se se flákali o čem hovoří že jsme na tratích strávili celkem 39 závodních týdnů a víkendu a sezonu končili v koncem Listopadu
Ze světa SVC Group s.r.o. za tým SVC Group Racing Lucie Vitverová
Fotogalerie
2022
Pro rok 2022 jsem si stanovili veliké cíle.
Musíme si říci, že se nám většinu cílů podařilo splnit a Tým SVC GROUP a jeho partneři v sezoně uspěli.
Akademii se díky odlivu pilotů způsobené pandemickou a politickou krizí nepodařilo rozjet v našich představách. Přesto jsme se věnovali na poli závodění jednomu talentu a rozvíjeli jeho schopnosti. To se společnosti vyplatilo k dobré mezinárodní prezentaci a reprezentaci značky.
- Kvalita pilota Matyase Vitvera vedla k získání několika prestižních ocenění a vynaložené úsilí bylo oceněno vítězstvím ve všech kategoriích, kterých jsme se účastnili.
- Zejména mezinárodní mistrovství České Republiky Czech Kart Open, kde Matyas Vitver získal titul mistra české republiky jezdců a tím také nejlepší ocenění pro partnera titul pro SVC GROUP s.r.o.
- Druhý mistrovský titul vybojoval v mezinárodním seriálu Českomoravský pohár, který také vyhrál.
- Nejvyšší kvality dosáhl Matyas s reprezentací značky s 2 místem ve světovém finále v Italské Franciacorta.
Následně se připravujeme na sezonu 2023, která nám začíná již 5 ledna v Italském Lonátu.
Náš zájem je vstup do profesionálního týmu s technikou MINI a jít postupně dál, máme jen trochu strach z toho jak nám pilot roste.
Dále se budeme věnovat již jen Kartingu a budeme se snažit vybudovat zmiňovanou akademii, která je pro nás cíl.
Ze světa SVC Group s.r.o. za tým SVC Group Racing Patrik Máslo
Fotogalerie
2021
Veliká změna je sjednocení divize výrobce tažných zařízení, motor sportu a akademie, a tak po 30 letech existence začínáme rok 2021 s inovovaným logem a názvem pro motorsport. Pro neznalé je naše spojení s majitelem Vladimírem Vitverem a SVC znamená Servis Vitver Centrum, kde ponovu přibývá k oděvní značce Wmax nově znak dvojtého V.
Rok 2021 bude na základě restrikcí s pandemií velice složitý a plánovat něco dopředu je nereálné. Přes zimu se ale upravil doprovodný kamion tak, aby jej využil tým pro svoji ochranu a pro závody v Kartingu a budeme se snažit pokračovat ve psaní nových příběhů.
- Akademie a Karting, otevřít novou budovu s tělocvičnou, učebnou a výukou pro mládež..
- Účastnit se mezinárodních závodů EASY KART v kategoriích 60 a 100cm.
- Účastnit se Mistrovství Evropy Hill Climb Championship vybraných závodů v zahraničí. Portugalsko, Španělsko, Francie a legendárního závodu v Italii.
- Láká nás také dálkové a vytrvalostní závody a pokusit se zajistit kvalitní techniku pro účast na Dakaru 2022.
- Motoristické výstavy zaměřené na závody
- Ale záleží na tom co nám nedělá radost a to je pandemie
2020
Rok 2020 byl opravdu zvláštní a znamenal hodně kompromisu a změn.
Jak jsme již předeslali, majitel týmu Vladimír Vitver se účastnil Rally Dakar 2020 jako pilot PRESS CARU v roli řidiče a pozorovatele, kde si chtěl ověřit podmínky pro účast na této dálkové soutěži. A na tomto základě rozhodnout, kam se bude SVC GROUP RACING dál směřovat.
Po návratu padlo rozhodnutí účastnit se několika závodu ME do vrchu v zahraničí, čistě jen pro podporu partnerů, bez ambicí na výsledek či reprezentace AČR a věnovat se více přípravě na DAKAR 2021, bohužel Covid-19 nám naše snažení znemožnil - více v samostatném článku.
O Mistrovství Evropy FIA Hill Climb Championsip - závodů do vrchu se již tým s pěti prvními místy ve třídě a třemi třetími celkovými umístněními v absolutním pořadí jsme Český nejúspěšnější závodní tým a nemáme tento příběh již kam posunout. K rozhodnutí o opuštění šampionátu také přispěl fakt na který dlouhodobě poukazujeme a to je vážné snížení zajištění regulérnosti závodů pod hlavičkou FIA. Na tyto závažné podněty vedené jak na autoklub AČR tak i na FIA nikdo více jak dva roky nereagoval. Tým a partneři se proto rozhodli, že se závodů, kde se dá výsledek ohnout přímo u pořadatelů či delegátu AČR a FIA, dále účastnit nebudou a počkáme protože jsme přesvědčený že se motorsport vrátí zase do normálu a o pořadí v cílí bude rozhodovat nejrychlejší jízda.
SVC GROUP – AKADEMIE Karting a další příběh, který se v roce 2020 podařilo nastartovat. Jedná se o projekt, kde se domníváme, že máme co začínajícím závodníkům co předat a naučit, jedná se sice o kategorii, kde nemáme tolik zkušeností, ale začínající závodníci mají k dispozici zázemí a vybavení týmu a chuť lidí, kteří se rádi věnují dětem. Nejedná se tedy o pračku, jako to mají někteří nastavené, ale o plodnou práci s mládeží.
Dalo by se říci, že to je až zázrak, že se podařilo v hektické době s Coronou začít pracovat s mládeží a ještě k tomu se účastnit 2 až 3 x do měsíce venkovního testování a několika závodů. Projekt i přes všechny možné omezení vlády nenabral zdržení a v novém prostředí se všichni snažíme rychle aklimatizovat.
2019
Rok 2019 byl pro reprezentanta, pilota Vladimíra Vitvera a tým SVC Czech National team rokem technického problému, kdy neodborný zásah nového mechanika Kuby G. znamenal stop do druhé části mistrovství Evropy a odstoupení z 1. místa vozidel se střechou a celkového 3. místa v šampionátu Kategorie II.
Na základě těchto nepříjemností a finančních nákladů jdoucích do několika statisíců ztratil tým chuť pokračovat ve více jak polovině dalších závodů a rozhodl se proto předčasně sezonu 2019 ukončit.
Tým zvažuje ukončení účasti na závodech dovrchu, protože součastný systém vedení a organizace dlouhodobě neumožňuje 100% závodit Fair Play a za dva roky nebyla zjednaná náprava a poohlíží se po nové výzvě a jiných závodech.
Momentálně vedení SVC VITVER RACING pokukuje po dálkových soutěžích jako je pro přiklad Paříž - Dakar.
2018
Úžasný rok 2018 pro Audi TT-R DTM, pro pilota Vladimíra Vitvera i pro tým SVC Group. Rok plný nervů, technických komplikací i zdravotních problémů samotného pilota. Tvrdě odmakaný rok plný zážitků. Na konci sezóny se tým zúčastnil Masters 2018 - závodu mistrů Evropy v Italském Gubiu, kde reprezentoval tým ČR. V mistrovství Evropy se vrátil v žebříčku ke starým dobrým časům a znovu tak obhájil 3 celkové místo v kategorii II ( před ním pouze formulové typy ) a 1 místo ve své třídě E2-SH.
Fotogalerie
2017
Tento rok byl pro tým malinko smolný, závodní speciál Audi TT-R DTM muselo podstoupit zásadní opravu motoru a po celý rok se potkávalo s nemalými technickými komplikacemi. I přez to vše se udrželi v závodech Mistrovství Evropy do 10 místa, celkově na 8 místě a ve své třídě E2-SH na místě 2.
2016
V roce 2016 se tým vrátil do těch správných kolejí, auto tuto sezónu fungovalo excelentně. Tým se na konci sezóny zúčastnil Masters - závodu mistrů Evropy v Českém Šternberku. V Mistrovství Evropy se tým SVC Group umístil v kategorii II na celkovém 3. místě ( před ním pouze formulové typy ) a ve své třídě E2-SH na místě 1. Vladimír Vitver také získal za tuto sezónu Zlatý Volant ČR.
2015
Po crashy se dalo auto i pilot do pořádku a SVC Group se znovu zúčastnilo závodů do vrchu - Mistrovství Evropy Fia Hill Climb Championship. Závodní speciál Audi TT-R DTM se musel celý tento rok nově nastavovat i tak zakončil tým sezónu s krásným umístěním. ME – kategorie II – 6 absolutně a 2 místo ve své třídě E2-SH. SVC Group – Vitver racing vyrobilo a dodalo velké množství náhradních dílů k závodnímu speciálu Audi TT na Jamajku, ve spolupráci pokračovali i v roce 2016.
2014
To je motorsport…. Klasická věta na závodech, když ne vše se daří jak má. Potká to spoustu závodních týmů, ani ten Vladimírův se tomu nevyhnul. V roce 2014 musela být sezóna předčasně ukončena již v polovině z důvodů crashe na závodech ve Slovenské Dobšiné.
2013
Přes zimu se hodně pracovalo a spoustu věcí na závodním speciálu Audi TT-R DTM se měnilo. Nastavení, elektronika... A tak v roce 2013 vyjela Audinka i v novém designu a Vladimír Vitver se s ní a svým týmem opět vyšplhal výš ve výsledkách Mistrovství Evropy, které upřednostňoval před těmi českými. Celou sezónu v ME zakončil jako první auto ˏse střechouˊ, před ním jen vozy formulového typu či ˏplacekˊ…
- ME – kategorie II – 3 místo celkově ( před ním pouze formulové typy ), 1 místo ve své třídě E2-SH
- MMČR – 10 místo celkově, 1 místo ve skupině E2-SH
- Zlatý Volant ČR v závodech do vrchu – 3 místo
2012
V roce 2012 si na sebe vzal Vladimír Vitver velké břemeno v podobě zakoupení vozu Audi TT-R DTM. Tento závodní speciál byl po příjezdu do dílny SVC Group Vitver racing celý ˏrozřezánˊ a kompletně přestaven dle představ. Tento rok se auto vyvíjelo, sžívalo se s pilotem, testovalo, ale i již závodilo. Tým se poprvé účastnil závodů velké Evropy a na ty České mu tedy nezbývalo tolik času.
- Mistrovství Evropy,ME – 4 místo celkově, 1 místo ve své třídě E2-SH
- MMČR – 17 místo celkově
- MMČR Team Trophy – 1 místo
- MČR – 2 místo ve skupině E1
2011
Nový rok, nové výzvy, nový závodní speciál… Spokojenost a sžitost s vozem Lotus WR9 byla nepochybná. Ale jako vše, tak i motorsport jde každým rokem dál a dál. To přimělo Vladimíra Vitvera v roce 2011 pořídit nové koníky pod kapotou. Po zkušenostech s Lotusem mu zůstal věrný v podobě závodního speciálu Lotus WR12. Díky výsledkům přicházeli i další nabídky a tak došlo na pár okruhových závodech ke spojení 2 týmů - Rock Robots + SVC Group Vitver rating v jednom úžasném závodním speciálu Pagani Zonda GR V12. Se svými Lotusy dále objížděl okruhové i kopcové závody s opět krásnými konečnými výsledky.
- MMČR – 2 místo absolutně, 2 místo v kategorii I, 1 místo ve své třídě E1>2000
- Fia Cup – 3 místo absolutně, 1 místo ve své třídě E1>2000
- MMČR Team Trophy – 1 místo celkově
- MČR – 2 místo ve skupině E1>2000
2010
Kdo tento svět rychlých aut poznal, ví, že z něj nejde jen tak odejít, naopak, že Vás absolutně pohltí. A tak v roce 2010 byl Vladimír Vitver se svým týmem SVC Group Vitver racing více po závodech, ať už těch okruhových nebo kopcových, než li doma a to již i jako reprezentant ČR. Avšak jeho čas a dřina se mu vrátili na konci sezóny v podobě úžasných výsledků.
- MMČR – 12 místo absolutně, 2 místo v kategorii I a 1 místo ve své třídě E1>2000.
- Fia-Cup – 2 místo v regionu 1, 3 místo v regionu 2 a 1 místo ve skupině E1>2000 Team Trophy-KWBT – 1 místo celkově MČR – 2 místo ve skupině E1>2000
- Tento rok také zasvětil do motorsportu svou dceru Lucii, která na okruhu řídila závodní speciál Radical.
2009
S ˏmazlíkemˊ Lotusem WR9 přejeli i do dalšího roku 2009, ve kterém spolu dále objížděli tratě závodů do vrchu i těch okruhových. Jeho první závodničky udělali radost novým majitelům. Vladimír se umístil v závodech MMČR na 14 místě celkově a ve své třídě E1> 2000 na místě 1 a v závodech MČR ve skupině E1 na 3 místě celkově. V tomto roce také neodmítnul nabídku a svezl se na okruhu v závodním speciálu Radical a BMW.
2008
Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové. S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému. Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
2007
Hned v roce 2007 se začal zúčastňovat závodů, jen ne těch rellyových. Vybral si závody do vrchu. Ten samý rok přibyl do stáje další závodní vůz také značky Renault. Tento rok již měl tým své krásné první výsledky. Umístění v závodech Team Trophy-KWBT 1 místo celkově a ST>2000 KWBT 3 místo celkově.
2006
První spojení firmy SVC Group (tehdá ještě SVC Náchod) a motorsportu bylo již v roce 2006, kdy firma sponzorovala jezdce relly s vozem Škoda Octavia WRC -> v roce 2006 a 2007 zisk titulu Mistra ČR ve sprint Relly. Majiteli firmy Vladimíru Vitverovi se v tomto adrenalinovém sportu a jeho světě tak zalíbilo, že si ještě ten samý rok pořídil své 1 závodní auto Renault Clio.