• Publikováno 20.08.2023       • zhlédnuto 955x

Písek a závod, musíme si přiznat, že nám závodní jízdy nevyšli ani malinko, 3 x nezaviněně venku a v super finále odstoupení po divoké ráně zezadu v nájezdu do zatáčky.
Na druhé straně tým Vojta Strnadel a jeho tým udělali s Matym další velký krok v přípravě na příští rok.  

Písek, je to trať nazývána také jako zelené peklo, proto se asi i organizátor asi snažil anti katy umravnit jezdce a udržet je v koridoru trati.
Předem, ale bylo na základě mnoholetých zkušeností včetně zkušeností z ME jasné, že tak jak jsme dostali informace od činovníků a následně bylo prezentováno na rozpravě rozpravě je nereálné a více méně bude o výsledkách závodů rozhodovat lidský faktor a ne umění pilotů. 
A jak jsem avizoval již od tréninků, kdy jsem sledoval jak Pepa který možná rozumí své byznysu ve své Kapové třídě, ale rozhodně né mistrovským třídám. Nemůže bez dohledu připravit homologaci pro trať, nebo že měl kolegy na telefonu. Nechápu jak se mohli po telefonu, podepsat pod dokument o homologaci trati.  

Tedy od tréninků, to byla jen snůška nesmyslu a nepochopitelných protichůdných rozhodnutí s anti-katy…  Ty také rozhodli o celkových umístnění v jednotlivých třídách.
Byli to nefér závody a doufejme že tato ostuda se již mistrovské úrovni, nebude opakovat.  

Když jsem viděl co se odehrává již od tréninku, kdy jsem sledoval že vedoucí různých teamu, vedou své svěřence s anti-katy jinak…  bylo jasné že každý má jiné informace a závody nebudou Flai play ..
Proto se zvolila taktika, že závody vypouštíme a budeme se soustředit na styl jízdy při závodě mezi soupeři. Tedy po Bruku, kdy se nechal Maty vytlačit z 3 místa momo trať a sportovní komisaři to neřešili, dát najevo ostatním pilotům, že jim již neuhne…  A pokud ho někdo jiný bude opět vytláčet či ho nabere, a uvidí že jde ven, tak aby ho vzal sebou. 
Myslíme že se toto podařilo a sice jsme  celkem 3 jízdy nedokončili, ale ani soupeři. Tedy myslíme že se již každý rozmyslí záměrně Matyho vytlačit či blokovat…

Ale co děkujeme pořadatelům okruhu v Písek za super trať, služby, restauraci, elektriku, která u nás vypadla jen 2x, komárům že nás tento rok nechali na pokoji.
Po závodě v Rakouském Bruku a teď po Písku, jsme se rozhodli a urychlili návrat na závody do Italie a tak již balíme na první porovnání s OKJ s elitou na WSK v Italské Franciacorta.