• Publikováno 17.11.2007       • zhlédnuto 384x

Slavnostní Vyhlášení KW Berg Trophy - 17.listopadu

17. listopad napovídá,že se tento den něco velkého událo. Již se ani nepamatuji,jak jsme cinkali po ulicích a náměstích klíči, skandovali různá hesla jako „Havel na hrad“ a podobně. To je již minulost,na kterou si již ani nevzpomenu, mé děti na mě koukají nechápavě a tak si dovolím přejít k něčemu důležitějšímu.

Musíme žít v současnosti a tou je v tomto datu předávání cen mezinárodního seriálu závodů do vrchu ,, KW BERG TROPHY Internacionál“, kde SVC Náchod Motorsport vyhrálo prestižní TEAMOVOU TROFEJ.
Za získáním této trofeje stojí velká dřina a soudržnost všech závodníků, mechaniků, včetně doprovodů, kteří o tuto trofej bojovali.
Team byl vždy na závodech o den dopředu, aby se závodníci včetně doprovodu zodpovědně připravili na závodní víkend.

Tady je potřeba také vzpomenout, že vozidla a zázemí závodníků, kteří se účastnily teamové soutěže, vždy patřila v depu, tak i na trati k těm nejhezčím a nejrychlejším.

Složení vítězného teamu Teamu SVC Náchod Motosport a další jednotlivé úspěchy

Martin Šípek BMW M3 VPT
Tomáš Bek Renault Clio Sport II
Tomáš Bek Renault Clio Sport RS II
Vladimír Vitver   Renault Clio RS III
Rostislav Pilař Ford Escort RS 2000

Martin Šípek jedoucí v této sezóně s novým vozem BMW, vyhrál svoji skupinu E 2000 + celkovou skupinu E1 a BMW Cup, předváděl velice vyrovnané jízdy, kde proháněl formulové vozy. Jeho souboje po celou sezonu, až do posledního rozhodujícího závodu, nemohl nechat nikoho klidným. Tato dravost mu také vynesla krásné čtvrté místo v celkové kvalifikaci závodníků a i v české trofeji, obdržel také cenu za jezdce roku.

Tomáš Bek tak jako minulý rok opět předváděl velice vyrovnané závodní jízdy, kde jako jediný jede seriál současně se dvěmi vozy a to ve skupině ST>2000 a E>2000, což je velice náročné, jak na údržbu vozů, tak samotného jezdce. S problémy, které měl Tomáš na začátku sezony u každého vozu - ST zničení nově postaveného motoru, neodbornou prací druhé osoby, což znamenalo odjet sezonu s náhradním motorem, který v průběhu sezony již nestačil Tomášově tempu. U vozidla E nefungovala řádně po pět závodů nová sekvenční převodovka, přesto Tomáš vybojoval v jednotlivcích závodech v každé třídě druhé místo a celkové klasifikaci se umístnil s vozem skupiny E na pěkném desátém místě. Další úspěchy 1 místo v Matador Cupu, třetí celkově ve skupině ST, pátý celkově v E1, V Renault Cupu patři první a druhé místo opět právě Tomášovi.

Vladimír Vitver se účastnil seriálu poprvé, ve své třídě patřil sice k nejrychlejším, ale zde se projevila jak nevyzrálost jezdce, tak technické problémy nového vozidla. Přesto třetí místo ve skupině a třetí místo v Renault Cupu lze považovat za výrazný úspěch.

Rostislav Pilař skvěle připravil svého Escorta RS 2000 na sezónu, čemu také odpovídaly jeho výsledky, bohužel přišlo nešťastné Vrbno pod Pradědem, kde Rosťa svého forda v zápalu boje úplně zničil. Tady si dovolím poukázat na bojovného ducha Rosti, který se po takovéto havárii do dalších bojů vrátil, narychlo postavil nové vozidlo, s kterým neměl šanci na přední umístění, ale přesto bojoval se svým kamarádem a věčným rivalem Marianem Partovičem a týmu pomáhal získat titul. Přes všechny tyto nesnáze se umístil na krásném čtvrtém místě ve skupině, druhý ve ford Cupu a obdržel první cenu za bojovníka roku.

Co na vystoupení teamu Vladimír Vitver:

"Chtěl bych tímto poděkovat Tomáši Bekovi, který se nejvíce zasloužil na složení teamu pro tento tok. Celý team se řádně a to jak závodníci, tak doprovod zasloužily o příkladnou reprezentaci hlavního sponzora, výrobce tažných zařízení SVC Náchod, s.r.o.
Neodpustím si a musím podotknout, že byla vždy radost pohledět na depo i vozy teamu, byl zde vidět takový správný duch. Pochvalu si také zaslouží doprovod jezdců, zde bych chtěl pozvednout hlavně Karla Knopa, na kterého se mohl spolehnout celý team a i novice Martina Černého.
Na základě všech skutečností, hodnotím sezonu i velice pozitivně, jak v oblasti prezentace naší firmy, tak v závodech do vrchu v neposlední řadě v Rally, to byl také záměr, proč se firma zúčastnila těchto soutěží.

Opravdu bych tímto rád poděkoval všem za prezentaci firmy a popřál mnoho úspěchů, bez klopot v nové sezoně 2008."