Mistrovství ČR v kartingu – Matyas Vladimír Vitver a SVC Vitver Racing a Školní Easy 50
• Publikováno 14.09.2020 • zhlédnuto 3052x
Mistrovství ČR v kartingu – Matyas Vladimír Vitver a SVC Vitver Racing
Nový příběh pro tým SVC Vitver Racing, který z kopců přejel na kartarény, kde se s Matyasem Vladimírem Vitverem prvním rokem účastní závodů MČR v kartingu a to ve třídě Školní 50 ve které budou závodit také rok poslední. Ten příští pojedou již ve třídě Easykart 60. Dík letošní situaci v ČR i ve světě nebyla taková možnost testování, jak by si tým pro 1 rok představoval, a tak tento rok pojal jako seznamovací.
Po namlsání se dík vyhrané kvalifikaci v Matyasově 1 závodě v životě, kterou vyhrál v 1 závodě v Třinci, se v závodních víkendech celý tým spíše trápí s technikou. Historie se opakuje… Stejně jako Vladimír Vitver, když začínal závodit na kopcích a byl tak zvaně jak s úsměvem říká, králem tréninků, tak nyní jeho syn Matyas Vladimír Vitver nemá při tréninku problémy, časově se v nich drží s těmi, kteří při závodech dojíždějí mezi prvními, ale jak přijde závod, vždy se něco pokazí.
Převážně jde o motor, který není atmosférická V8 o 580 koních, ale 50 kde je benzín ještě řízlej olejem a výkonem cca 2 koní.
V mistrovství ČR doposud absolvovali 3 závody. V červenci v Chebu, v srpnu v Písku a minulý víkend ve Vysokém Mýtě. A každý z těchto víkendů bylo jedno velké trápení. V Chebu motokára v tréninkách jela v pohodě, ale v sobotu to bylo od rána psycho, najednou vynechávala a chvilku jela a chvilku nejela, nakonec byla zjištěná voda v karburaci, po vyčištění jsme si alespoň užili superfinále, kde nám kára již saze jela. .
V Písku bylo lépe, Matyas v kvalifikaci vybojoval krásné 3 místo, závodní jízdy nám bohužel úplně opět nevycházeli, prali jsme s ohnutou spojovačkou od konkurentky v kvaldě, vlajkovou signalizací, a tak musel nastoupit tatínek a vysvětlit Matyasovi, že žlutá vlajka není vlastně ani tak žlutá a podobně..., dál bychom příběh ze zeleného pekla, jak je trať nazývaná, nerozváděli.
Ve Vysokém Mýtě byl tým dvakrát testovat před závodem. Matyas i motokára si úžasně notovali, oba tréninky zajížděl i se svojí váhou a minimem zkušeností v super časech , ale přišel víkend závodní a vše bylo zas úplně jinak. Kvalifikaci dojel Maty se svým závodním číslem 112 až na 16 místě, se ztrátou cca 7 vteřin za tréninkovým časem, ze kterého tedy startoval do 1 a 2 závodní jízdy. 1 jízdu, která se jela v sobotu odpoledne tak, tak dojel do cíle na 19 místě a s časy o cca 12 vteřin horšími než v tréninku...
Plynový pedál si prý dělal, co chtěl, když ubral, motor přidával, když přidal, motor naopak ubíral. Matyas to ale nevzdal, bojoval a dojel. Po jízdách tedy tým vyzkoušel nový motor, který byl po repasu a nebyl uvolněný a dle dat nebyl problém v motoru, ale v podávání paliva a membrány za cca 4,50, a tak padlo rozhodnutí, vrátit zpět již původní motor a zkusit Matymu i týmu v posledních dvou jízdách zvednout náladu po zpackané sobotě .
Celý tým s napětím čekal, jak se jim to podařilo Matymu 50cvajtakt v káře poladit, do první nedělní jízdy ( tedy 2 závodní ) a následného superfinále. A ono se podařilo, Maty se po nachlazení dal čajíčky a maminčinou léčbou dohromady a kára přestala již trucovat…
Pro tým byla krása se na tyto jízdy dívat. Dokonale zvládnutý start, úžasná reakce a objetí karambolu, předjíždění…a z 16 místa projel cílem na krásném 8 místě se 4 nejrychlejším kolem.
Do pořadí na startu superfinále se bere průměr 1 a 2 závodní jízdy. Dík technickému problému na motokáře v kvalifikaci a 1 závodní jízdě Matyas startoval ze 14 pozice a do předposlední zatáčky posledního kola dojížděl na 7 místě…v chumlu bohužel zareagoval na modrou vlajku, která byla pro jiného ze soupeřů a nechal se dvěma z nich předjet. Ale jel krásně super na pohodu a pro všechny to je hold první seznamovací sezóna, kterou si ale stejně užijeme. Kluci se pořád dobírají a snaží se pochopit splašené trubky s volantem a dvoutaktem…
Po těchto 3 závodech byl sice majitel již značně deprimován ze dvou šroubků na karburaci, ale následně nás to posílilo a tým už jen tak nic nerozhodí. Bohužel nemůžeme jet dík rokům českomoravský pohár a tak máme i málo najeto, ale již se kujou plány na zimní přestávku, pokud to tedy čínská chřipka umožní.
Tým SVC GROUP
Nový příběh pro tým SVC Vitver Racing, který z kopců přejel na kartarény, kde se s Matyasem Vladimírem Vitverem prvním rokem účastní závodů MČR v kartingu a to ve třídě Školní 50 ve které budou závodit také rok poslední. Ten příští pojedou již ve třídě Easykart 60. Dík letošní situaci v ČR i ve světě nebyla taková možnost testování, jak by si tým pro 1 rok představoval, a tak tento rok pojal jako seznamovací.
Po namlsání se dík vyhrané kvalifikaci v Matyasově 1 závodě v životě, kterou vyhrál v 1 závodě v Třinci, se v závodních víkendech celý tým spíše trápí s technikou. Historie se opakuje… Stejně jako Vladimír Vitver, když začínal závodit na kopcích a byl tak zvaně jak s úsměvem říká, králem tréninků, tak nyní jeho syn Matyas Vladimír Vitver nemá při tréninku problémy, časově se v nich drží s těmi, kteří při závodech dojíždějí mezi prvními, ale jak přijde závod, vždy se něco pokazí.
Převážně jde o motor, který není atmosférická V8 o 580 koních, ale 50 kde je benzín ještě řízlej olejem a výkonem cca 2 koní.
V mistrovství ČR doposud absolvovali 3 závody. V červenci v Chebu, v srpnu v Písku a minulý víkend ve Vysokém Mýtě. A každý z těchto víkendů bylo jedno velké trápení. V Chebu motokára v tréninkách jela v pohodě, ale v sobotu to bylo od rána psycho, najednou vynechávala a chvilku jela a chvilku nejela, nakonec byla zjištěná voda v karburaci, po vyčištění jsme si alespoň užili superfinále, kde nám kára již saze jela. .
V Písku bylo lépe, Matyas v kvalifikaci vybojoval krásné 3 místo, závodní jízdy nám bohužel úplně opět nevycházeli, prali jsme s ohnutou spojovačkou od konkurentky v kvaldě, vlajkovou signalizací, a tak musel nastoupit tatínek a vysvětlit Matyasovi, že žlutá vlajka není vlastně ani tak žlutá a podobně..., dál bychom příběh ze zeleného pekla, jak je trať nazývaná, nerozváděli.
Ve Vysokém Mýtě byl tým dvakrát testovat před závodem. Matyas i motokára si úžasně notovali, oba tréninky zajížděl i se svojí váhou a minimem zkušeností v super časech , ale přišel víkend závodní a vše bylo zas úplně jinak. Kvalifikaci dojel Maty se svým závodním číslem 112 až na 16 místě, se ztrátou cca 7 vteřin za tréninkovým časem, ze kterého tedy startoval do 1 a 2 závodní jízdy. 1 jízdu, která se jela v sobotu odpoledne tak, tak dojel do cíle na 19 místě a s časy o cca 12 vteřin horšími než v tréninku...
Plynový pedál si prý dělal, co chtěl, když ubral, motor přidával, když přidal, motor naopak ubíral. Matyas to ale nevzdal, bojoval a dojel. Po jízdách tedy tým vyzkoušel nový motor, který byl po repasu a nebyl uvolněný a dle dat nebyl problém v motoru, ale v podávání paliva a membrány za cca 4,50, a tak padlo rozhodnutí, vrátit zpět již původní motor a zkusit Matymu i týmu v posledních dvou jízdách zvednout náladu po zpackané sobotě .
Celý tým s napětím čekal, jak se jim to podařilo Matymu 50cvajtakt v káře poladit, do první nedělní jízdy ( tedy 2 závodní ) a následného superfinále. A ono se podařilo, Maty se po nachlazení dal čajíčky a maminčinou léčbou dohromady a kára přestala již trucovat…
Pro tým byla krása se na tyto jízdy dívat. Dokonale zvládnutý start, úžasná reakce a objetí karambolu, předjíždění…a z 16 místa projel cílem na krásném 8 místě se 4 nejrychlejším kolem.
Do pořadí na startu superfinále se bere průměr 1 a 2 závodní jízdy. Dík technickému problému na motokáře v kvalifikaci a 1 závodní jízdě Matyas startoval ze 14 pozice a do předposlední zatáčky posledního kola dojížděl na 7 místě…v chumlu bohužel zareagoval na modrou vlajku, která byla pro jiného ze soupeřů a nechal se dvěma z nich předjet. Ale jel krásně super na pohodu a pro všechny to je hold první seznamovací sezóna, kterou si ale stejně užijeme. Kluci se pořád dobírají a snaží se pochopit splašené trubky s volantem a dvoutaktem…
Po těchto 3 závodech byl sice majitel již značně deprimován ze dvou šroubků na karburaci, ale následně nás to posílilo a tým už jen tak nic nerozhodí. Bohužel nemůžeme jet dík rokům českomoravský pohár a tak máme i málo najeto, ale již se kujou plány na zimní přestávku, pokud to tedy čínská chřipka umožní.
Tým SVC GROUP