Zrušený závod MČR v Chebu nahradil tým pro konečný přechod na novou techniku Easy 60
• Publikováno 27.09.2020 • zhlédnuto 2860x
Zrušený Mistrovský závod v Chebu na základě nařízení vlády....
Na naplánovaný závod Mistrovství České Republiky v kartingu v Chebu se tým začal připravovat již minulý týden, kdy odjel na víkend testovat pro ujasnění a pochopení techniky, která je pro tým pořád tak nějak neznámá. Věnovali jsme se pochopení nejen techniky, ale i mladého pilota, aby se nám opět nestávalo to, že v tréninkách jsme o hodně moc rychlejší než v závodních jízdách.
Také jsme se již při testováni s Matyasem a mechoušem Sebikem rozhodli, že Cheb bude poslední závod ve třídě Školí 50 a zbavíme se té nadváhy.
Zároveň jsme do Chebu po dohodě s pořadateli dovezli AUDI TT-R DTM, které je momentálně nejúspěšnější vozidlo v Mistrovství Evropy Hill Climb Championship s pěti tituly, které zde mělo být vystavené a měla proběhnout i ukázková jízda, pro nejmenší, aby se zvedla motivace, kam se to dá v motosportu dotáhnout. Dále si team připravil pro ty nejmenší pamětní dárečky na památku a sladkosti.
Bohužel, když byl již ve středu večer team v Chebu, byl závod ve čtvrtek kolem 13 hodiny zrušen.
Odůvodnění bylo, že na základě nařízení vlády nedala hygienická stanice karlovarského kraje doporučení pro konání závodu, ani při dodržování bezpečnostních podmínek.
Vcelku rozumíme, že všichni alibisticky hodily zodpovědnost na pořadatelé a ty neměli odvahu v době, kdy ani vláda neví co dělá a co je bílé nebo černé, závod uspořádat.
Protože tým byl již v Chebu, rozhodl se pro definitivní přechod z třídy 50 do 60. Tým s tímto nepočítal, a tak musela manažerka Lucie Vitverová zajistit převoz 60-kové káry z Prahy do Chebu. A jelikož motokára nebyla kompletní, museli jí mechanici složit a nastavit. Těch zkušeností je s 60 ještě pomálu, ale pomohli obětavé ruce skalních matadorů, za toto moc děkujeme.
Podařilo se nám více méně jezdit vcelku dva dny od 10 do 18 po 30 minutách a k tomu převážně na vodě, což bylo dobré z důvodu citlivého ovládání, to byla veliká škola pro přechod ve třídách.
Nakonec jsme byly i rádi za zrušení závodu a možnosti přechodu na novou techniku, jediná škoda, že partner týmu, firma SVC GROUP s.r.o., nemohla předat těmto začínajícím pilotům připravené dárečky, a to ne jen z důvodu zrušení, ale jelikož tam ze třídy Školní 50 přijeli v rámci tréninku pouze 2 týmy.
Složitá situace v republice nám nedovolí nějak pánovat, tak SVC GROUP přesouváme hlavní aktivity v motosportu na vnitřní přípravu.
Na naplánovaný závod Mistrovství České Republiky v kartingu v Chebu se tým začal připravovat již minulý týden, kdy odjel na víkend testovat pro ujasnění a pochopení techniky, která je pro tým pořád tak nějak neznámá. Věnovali jsme se pochopení nejen techniky, ale i mladého pilota, aby se nám opět nestávalo to, že v tréninkách jsme o hodně moc rychlejší než v závodních jízdách.
Také jsme se již při testováni s Matyasem a mechoušem Sebikem rozhodli, že Cheb bude poslední závod ve třídě Školí 50 a zbavíme se té nadváhy.
Zároveň jsme do Chebu po dohodě s pořadateli dovezli AUDI TT-R DTM, které je momentálně nejúspěšnější vozidlo v Mistrovství Evropy Hill Climb Championship s pěti tituly, které zde mělo být vystavené a měla proběhnout i ukázková jízda, pro nejmenší, aby se zvedla motivace, kam se to dá v motosportu dotáhnout. Dále si team připravil pro ty nejmenší pamětní dárečky na památku a sladkosti.
Bohužel, když byl již ve středu večer team v Chebu, byl závod ve čtvrtek kolem 13 hodiny zrušen.
Odůvodnění bylo, že na základě nařízení vlády nedala hygienická stanice karlovarského kraje doporučení pro konání závodu, ani při dodržování bezpečnostních podmínek.
Vcelku rozumíme, že všichni alibisticky hodily zodpovědnost na pořadatelé a ty neměli odvahu v době, kdy ani vláda neví co dělá a co je bílé nebo černé, závod uspořádat.
Protože tým byl již v Chebu, rozhodl se pro definitivní přechod z třídy 50 do 60. Tým s tímto nepočítal, a tak musela manažerka Lucie Vitverová zajistit převoz 60-kové káry z Prahy do Chebu. A jelikož motokára nebyla kompletní, museli jí mechanici složit a nastavit. Těch zkušeností je s 60 ještě pomálu, ale pomohli obětavé ruce skalních matadorů, za toto moc děkujeme.
Podařilo se nám více méně jezdit vcelku dva dny od 10 do 18 po 30 minutách a k tomu převážně na vodě, což bylo dobré z důvodu citlivého ovládání, to byla veliká škola pro přechod ve třídách.
Nakonec jsme byly i rádi za zrušení závodu a možnosti přechodu na novou techniku, jediná škoda, že partner týmu, firma SVC GROUP s.r.o., nemohla předat těmto začínajícím pilotům připravené dárečky, a to ne jen z důvodu zrušení, ale jelikož tam ze třídy Školní 50 přijeli v rámci tréninku pouze 2 týmy.
Složitá situace v republice nám nedovolí nějak pánovat, tak SVC GROUP přesouváme hlavní aktivity v motosportu na vnitřní přípravu.