Renault Clio II informace k vozu
• Publikováno 01.01.2006 • zhlédnuto 562x
Renault Clio Faze II modifikace WR/7 sportovní průkaz ST-1 do 2 litrů E1
Renault Clio - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Rendlík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.
Renault Clio - > 2000 Vozidlo je určené pro závody na okruhu a dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o. >> BP AutosportBbrutál
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver a Roman Augustín
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu interně - Rendlík
Parametry vozu:
Maximální rychlost: 0->200 km/h
Váha:dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Renault Clio
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Sedačka, volant, Sparco SVC GROUP
Přední okno – Tvrzený sklo a bezpečnostní folie
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu
Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon- přední náprava / dvou pístové
Motor
Renault Cup F1 1998ccm 20V
Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika - Cip tuning E - dataloger AIM
Převodovka
Renault Cup F1 SADEV 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje
Rok 2006 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2006-2008 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-bylo dodané do BP Motorsport
Po přestupu V.Vitvera do nového jej pilotovali velice úspěšně i taková osobnosti jako je Jan Čermák.