• Publikováno 28.10.2007       • zhlédnuto 418x

Závod HILL TOUR v Ostravě pod názvem Setkání mistrů, kterého se zúčastnil Martin Šípek a Vladimír Vitver, jezdící v KW-BT teamovou trofej.

Martin Šípek, se premiérově představil s vozem Dallara F393.

V.Vitver, se rozhodl zúčastnit závodu až v pozdních hodinách protože nejsou na vozidle odstraněné všechny závady po havárii v Divákách, ale rozumnou jízdou ,by mohlo vozidlo vydržet.

Musím také přiznat, že cesta do Ostravy,přes Polsko, v lijáku trvala také o poznání déle, než se plánovalo. Když jsme již po čtvrté, během hodiny přecházely hranici, pochopily jsme, že s naší navigací není něco v pořádku a začali se řídit starou dobrou mapou.

Díky tomu, se nám cesta protáhla do nočních hodin a proto tímto děkujeme Milanu Schemberovi, za zajištění formalit s přihláškou a registrací.

V noci jsme rozložili náš skromný stánek v depu, tady mě to nedá a musím se zmínit o sousedech, z leva na jedné straně Kašpárkovi, ve správné pozici a to z PRAVA, pan premiér M. Topolánek a před námi celý Komárkův Komvet. Jak jme si tak prohlíželi vozy sousedu na levo, u Červeného autobusu a Komvetu, nemůžeme se zbavit dojmu, že mají všichni něco za lubem, cituji jmenovky jezdců, Rybníček, Vodička, Komárek, Kašpárek. Ve VIP stanu jsem nechtěně zaslechl, že se prý staví nové závodní oddělení, někde u přehrady na Pastvinách a že by prý další do party mohla být žena. Že by malá mořská (přehradní) víla?

V sobotu bylo po celý den nádherné počasí a i proto,bylo kolem trati, již od tréninkových jízd opravdu hodně diváků, kteří dodaly závodu i patřičnou atmosféru. Jednalo se sice o volný závod, ale nikdo si samozřejmě nechtěl udělat ostudu a tak se jelo na městském okruhu měřící cca 6,3 km pěkně svižně, již od tréninkových jízd. Je velká škoda, že Martin Šípek odjel jen jeden trénink a následně odstoupil pro závadu diferenciálu, moc ho mrzelo, že se nemohl porovnat s Republikovou elitou.

"Mě se setkání mistrů moc líbilo, zvláště jsem se těšil na novou zkušenost s formulovým vozem, po které už toužím delší dobu. Bohužel nás vyřadila závada diferenciálu, takže jsem odjel jenom první trenik. Nicméně mám obrovský zážitek a těším se na další zkušenosti s touto technikou", dodal Martin Šípek.

V.Vitver, jezdil se svým Renaultem Clio RS na jistotu, dojetí s ohledem na již zmiňované neduhy vozu, přesto byl spokojený se svým umístnění ve třídě, kde ze specifikací vozu SP-z KW BT, nemohl konkurovat republikovým vozům.

"Moc se mě líbila atmosféra, jak v depu, tak i na trati, včetně pohody, která tady po celou sobotu vládla. Vše fungovalo dle časového harmonogramu, jen výsledky z jízd byly trošku problém. Jinak jsme se s mechanikem Martinem Černým, shodli, že jak na Laudonu, tak v Ostravě,se nám to moc líbilo, odpočinuly jsme si a zazávodili. Zároveň mám radost z ohlasů a zájmu některých Republikových jezdců, o nás a naše vozidlo", hodnotí VL.Vitver.

[zpět]
[fotogalerie k článku]
autor: SVC Náchod Motorsport