• Publikováno 15.01.2014       • zhlédnuto 353x

                                                                 kopie původniho webu vydáno 1. července 2014, autor svcgroup  přečteno do 2021 - 11645x

FIA HILL-CLIMB EUROPEAN CHAMPIONSHIP

Horká půda v italském Ascoli a Trentu byla další zastávkou mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu.

Tento závod se pod hlavičkou FIA objevil v kalendáři ME naposledy v 90. letech minulého století, poté se na trati utkávali účastníci FIA poháru a letos se opět objevil ve vybrané společnosti kontinentálního mistrovství namísto zrušeného Rieti. Tým zvládl dalekou cestu na jih Evropy v pořádku a po překonání 1400 kilometrů mohl předvést v depu Audi WTT-R DTM a Lotuse WR16 EVORA největšího výrobce tažných zařízení fa SVC Náchod,s.r.o. místním obchodním partnerům a fanouškům.

Krásný karbonový speciál si vysloužil patřičnou pozornost i bez závodního tempa a Vladimír Vitver a Roman Shwan vydal poznávat 5000 metrů dlouhou trať. Přípravu absolvoval v sedadle Alfi Romeo, který dal pilotům prostor pro základní seznámení s kopcem Ascoli – Piceno: „Trať je velmi pěkná, úvod je hodně technický s povrchem vhodným spíše pro rallyový podvozek. Dále je ale dráha jako ušitá pro Audi a Lotuse – v rychlých pasážích, kde už je vozovka v lepším stavu, je možné naplno využít funkce skvělé aerodynamiky Audi.

- Rád bych zlepšil čas z minulého roku. Moc se na závod těším, zhodnotil první dojmy z italské trati náchodský a Opavský jezdec.

Podnik Mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu v malebné přírodě střední Itálie se SVC Náchod Racing vcelku vydařil. Podařilo se odstranit problém na start kontrolu Audi a již začala ze startu odjíždět správně a vozidlo se po motorové části dalo konečně maximálně používat. Objevili se však problémy na apexu a brzdové soustavě, tyto věci byli do té doby tabu, tyto věci team je nikdy neřešil a tak analýza problému se bude hledat po návratu do dílen SVC Náchod,s.r.o.                                                                                                          
Roman Shwan i přes problém z brzdným systémem na Lotusu, které přivodil předcházející jezdec (a team o této skutečnost neinformoval) na Ecce Homo se s tratí popasoval velice dobře a dominoval své dvoulitrové třídě.

 - V.Vitverovi se sice nepovedlo zlepšit časy, ale né dle své představy a dokonce se potýkal opět z technickými problémy pro změnu vozidlo vůbec sedět na trati a i velice krátké převodování nebylo ideální. V první jízdě dokonce opustil trať, přesto se mu podařilo ve třídě dojet na 2 místě a celkově v E2-SH na třetím místě.

  - Roman Shwan -Opavský velice rychlý pilot, dominoval ve své třídě a i když jel poprvé s Lotusem WR16 Evora, vyhrál svoji třídu a dovedl Lotuse do cíle na prvním místě a v absolutním pořadí byl na krásném 5 místě. Těmito výsledky v Italii oba dva piloti 100% udělali dobrou reklamu a propagaci společnosti SVC Náchod,s.r.o. která jim tím to za tuto propagaci velice děkuje.

Zdroj: SVC Náchod,s.r.o. Největší výrobce tažných zařízení v ČR a sportovní divize – výrobce a úpravce závodních vozidel a doprovodné techniky.