• Publikováno 02.01.2008       • zhlédnuto 675x

Lotus –WR 9/2               modifikace WR/16                       sportovní průkaz FIA / E1 + D41 1+ E2-SH
sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH
E1/D4/E2 SH  - Lotus Evora  - > 2000
Vozidlo Lotus WR 9/2 je určené pro závody na okruhu a dovrchu 


- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
- Project WR9/2 – Lotus  E1/D4 - > 2000
- Hlavní vývojový inženýr:                    Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                               SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR 9              interně - Mazlik 


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 140-225 km/h dle zvolených převodů
Váha: 735kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod


Karoserie:
Základ vozu: Lotus Elise / Evora 
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, výroba SVC GROUP 
Přední okno – Tvrzený Macralon
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu


Nápravy
Zavěšení náprav vyrobeno v SVC-Náchod motorsport
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístové Alcon-  přední náprava / dvou pístové Lotus-  zadní náprava
Vzduchové zvedáky 
 

Motor
VW 1998ccm 20V
Výkon 275 PS - Motor upravený v dílnách SVC Group
Řídicí elektronika -  Euro 6-  dataloger AIM

Převodovka
SADEV sekvenční 6 stupňová s mapou na výkon motoru
Chladičem oleje 
Spojka -  3 lamelová keramická 140mm


Lotus WR 9/2 car for hillclimbs or circuits. Dural skeleton conception Lotus/Opel
seat and steering wheel made from carbon karbon
own forms for preparing
Engine - VW 2000ccm 275PS,
Euro 6 dataloger AIM
SADEV sequence 6-gear incl. oil cooler
Clutch 3-lam. ceramic 140mm
Dampers - 3way KW
Brakes – 4-pistons Alcon front, 2-pistons Lotus rear,
Window – plastic
Two sets of wheels


Rok 2007 a jeho výsledky majitele firmy SVC Group Vladimíra Vitvera nakoply a poposunuly o kousek dál a navedly ho na jinou cestu, a tak rok 2008 přicházel pomaloučku s novými zkušenostmi a k závodům do vrchu se přidaly i okruhové.
S tím přišlo zároveň i pořízení nového ˏmazlíkaˊ do stáje SVC Group – závodního speciálu Lotus WR9, kterého si Vladimír sám se svým týmem přestavěl ku svému obrazu.
Tento rok se umístil v závodech Team Trophy-KWBT na 1 místě celkově a v Mezinárodním Mistrovství České Republiky-MMČR také na 1 místě celkově.
- V následujících letech patřilo vozidlo k jednou z nejrychlejších na Českých a Evropských tratích,
- Od roku 2007-2011 vyhrálo 2 litrovou třídu E1 v mezinárodních závodech dovrchu KW-Berk.
- Od doku 2008-2012 vyhrálo MMČR v závodech dovrchu AČR
- V roce 2009-2012 bylo součástí vítězného teamu a to v mezinárodním šampionátu KW-BERK a i v MMČR teamové trofei. 
- 2010 a 2011 závody na okruzích a pomohlo získat V.Vitverovi 1 Místo v mezinárodních závodech na okruzích MMČR. 

Po přestupu V.Vitvera do nového vozu Lotus WR12 jej pilotovali velice úspěšně i takové osobnosti jako jsou: Jan Čermák, Martin Novotný, Roman Shwan, Irena Steč, Martin šípek, ....