Opel Speetster WR-10 SVC Náchod
• Publikováno 28.01.2008 • zhlédnuto 526x
Opel Speetster WR-10 SVC Náchod
Motor Opel 2.5 litrů a SVc Group přidané turbo a kompresor
Výkon 450 koní
Vozidlo Určeno pro běžný provoz a najíždění na závodech dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Duhák
Parametry vozu:
Maximální rychlost: > 270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 825kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Opel Speetster
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Běžné sklo
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Civilka SVC Náchod Motorsportu
SVC Náchod Motorsport představuje vozidlo určené pro volný čas a požitek z jízdy. SVC si staví a vyvíjí vlastní stavby vozidel, na které používá podvozkové platformy Lotus/Opel a tak po závodním speciálu WR-9 s dvoulitrovým motorem Škoda Octavia 20V, vznikla civilní verze WR-10.
Vozidlo je přestavěné z vozidla Opel Speetster 2.2l
Čeho se úpravy týkají:
Karoserie- je z karbonového kompozitu, je přepracovaná přední část karoserie z důvodu zlepšení aerodynamických prvků a možnosti použití karbonových podvozkových plošin. Na vozidle jsou použity karbonové prahy převzaté z WR-9, doplněné aerodynamickými doplňky a zadním deflektorem. Dveře se otevírají vertikálně vzhůru, váha vozidla bez povinné výbavy je 730 kg. Lakovaní je provedeno červenou a oranžovou perletí.
Podvozek – vyztužené zavěšení předních ramen, zavěšení ramen na unibalech, tlumiče Bilstein ve spojení s progresivními pružinami Eibach. Tvrdší stabilizátory náprav, na přední nápravě, jsou použité pneu 225x18 a vzadu 255x19 ve spojení s upraveným závodním ABS.
Motor/převodové ústrojí: Motor byl přepracován a doplněn Turbodmychadlem Garret a sportovním katalyzátor výfuku. Výkon motoru byl navýšen na 286 koní a převodovce byl zkrácen stálý převod, k poměru výkonu motoru a použitému obvodu kol.
Vozidlo bude o zimních prázdninách dopracované o velké brzdy, závodní sedačky se čtyřbodovými pásy a další poznatky získané provozem v sezóně 2008.
SVC Motorsport dále pracuje:
Na základě WR-10 se staví další vozidlo, objednané zákazníkem, dále se připravuje karoserie závodní WR-9 o kterou projevil zájem zahraniční klient. Samozřejmostí je také stavba nové verze WR-9 pod označením WR-12 pro příští závodní sezonu.
Ze zdrojů SVC Náchod Motorsport
Motor Opel 2.5 litrů a SVc Group přidané turbo a kompresor
Výkon 450 koní
Vozidlo Určeno pro běžný provoz a najíždění na závodech dovrchu
- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC GROUP s.r.o.
- Hlavní vývojový inženýr: Vladimír Vitver
- Označení teamu: SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12 Interně - Duhák
Parametry vozu:
Maximální rychlost: > 270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 825kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod
Karoserie:
Základ vozu: Opel Speetster
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Běžné sklo
Nápravy - zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Civilka SVC Náchod Motorsportu
SVC Náchod Motorsport představuje vozidlo určené pro volný čas a požitek z jízdy. SVC si staví a vyvíjí vlastní stavby vozidel, na které používá podvozkové platformy Lotus/Opel a tak po závodním speciálu WR-9 s dvoulitrovým motorem Škoda Octavia 20V, vznikla civilní verze WR-10.
Vozidlo je přestavěné z vozidla Opel Speetster 2.2l
Čeho se úpravy týkají:
Karoserie- je z karbonového kompozitu, je přepracovaná přední část karoserie z důvodu zlepšení aerodynamických prvků a možnosti použití karbonových podvozkových plošin. Na vozidle jsou použity karbonové prahy převzaté z WR-9, doplněné aerodynamickými doplňky a zadním deflektorem. Dveře se otevírají vertikálně vzhůru, váha vozidla bez povinné výbavy je 730 kg. Lakovaní je provedeno červenou a oranžovou perletí.
Podvozek – vyztužené zavěšení předních ramen, zavěšení ramen na unibalech, tlumiče Bilstein ve spojení s progresivními pružinami Eibach. Tvrdší stabilizátory náprav, na přední nápravě, jsou použité pneu 225x18 a vzadu 255x19 ve spojení s upraveným závodním ABS.
Motor/převodové ústrojí: Motor byl přepracován a doplněn Turbodmychadlem Garret a sportovním katalyzátor výfuku. Výkon motoru byl navýšen na 286 koní a převodovce byl zkrácen stálý převod, k poměru výkonu motoru a použitému obvodu kol.
Vozidlo bude o zimních prázdninách dopracované o velké brzdy, závodní sedačky se čtyřbodovými pásy a další poznatky získané provozem v sezóně 2008.
SVC Motorsport dále pracuje:
Na základě WR-10 se staví další vozidlo, objednané zákazníkem, dále se připravuje karoserie závodní WR-9 o kterou projevil zájem zahraniční klient. Samozřejmostí je také stavba nové verze WR-9 pod označením WR-12 pro příští závodní sezonu.
Ze zdrojů SVC Náchod Motorsport