• Publikováno 28.01.2008       • zhlédnuto 526x

Opel Speetster WR-10 SVC Náchod                 

 Motor Opel 2.5 litrů a SVc Group přidané turbo a kompresor
Výkon 450 koní


Vozidlo Určeno pro běžný provoz a najíždění na závodech dovrchu 

- Výrobce a vlastník projektu a vozu:  SVC GROUP s.r.o.
-  Hlavní vývojový inženýr:                  Vladimír Vitver 
- Označení teamu:                             SVC Vitver Racing
- Označení vozu Lotus WR12            Interně - Duhák 

Parametry vozu:
Maximální rychlost: > 270 km/h dle zvolených převodů
Váha: 825kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Karoserie:
Základ vozu: Opel Speetster
Karoserie a úpravy a přestavění vozu jsou provedené dle společnosti - SVC GROUP
Duralový Skelet koncepce Lotus/Opel karoserie, sedačka, volant, karbon, vlastní formy na výrobu
Kompozity/lehké slitiny Carbon / Kevral
Přední okno – Běžné sklo
Nápravy -  zavěšení náprav SVC-Náchod Motorsport,
Kontrola trakce
Tlumiče - třícestné KW
Brzdy – 4 pístek přední + zadní náprav
Civilka SVC Náchod Motorsportu
SVC Náchod Motorsport představuje vozidlo určené pro volný čas a požitek z jízdy. SVC si staví a vyvíjí vlastní stavby vozidel, na které používá podvozkové platformy Lotus/Opel  a  tak po závodním speciálu WR-9 s dvoulitrovým motorem Škoda Octavia 20V, vznikla civilní verze WR-10.
Vozidlo je přestavěné z vozidla Opel Speetster  2.2l
Čeho se úpravy týkají:  
Karoserie- je z karbonového kompozitu, je přepracovaná přední část karoserie z důvodu zlepšení aerodynamických prvků a možnosti použití karbonových podvozkových plošin.  Na vozidle jsou  použity karbonové prahy převzaté z WR-9,  doplněné  aerodynamickými doplňky a zadním deflektorem.  Dveře se otevírají vertikálně vzhůru, váha vozidla bez povinné výbavy je 730 kg. Lakovaní je provedeno červenou a oranžovou perletí.
Podvozek –  vyztužené zavěšení předních ramen,  zavěšení  ramen na unibalech,  tlumiče Bilstein ve spojení s progresivními pružinami Eibach.  Tvrdší stabilizátory náprav, na přední nápravě,  jsou  použité pneu 225x18 a vzadu 255x19 ve spojení s upraveným  závodním ABS.
Motor/převodové ústrojí: Motor byl přepracován a doplněn Turbodmychadlem Garret a sportovním katalyzátor výfuku. Výkon motoru byl navýšen na 286 koní a převodovce byl zkrácen stálý převod, k poměru výkonu motoru a použitému obvodu kol.
Vozidlo bude o zimních prázdninách dopracované o velké brzdy, závodní sedačky se čtyřbodovými  pásy a další poznatky získané provozem v sezóně 2008.
SVC Motorsport dále pracuje:
Na základě WR-10 se staví další vozidlo,  objednané zákazníkem,  dále se připravuje karoserie závodní WR-9  o kterou projevil zájem zahraniční klient. Samozřejmostí  je také stavba nové verze WR-9 pod označením WR-12  pro příští závodní sezonu.
Ze zdrojů SVC Náchod Motorsport