Červená Voda 14.7 - 15.7.2007
Zdroj fotografií: SVC Náchod, Jakup Pešek, Radim Doleček, Lukáš Vician, www.badabing.sk a www.autofan.sk.
V pátek třináctého jsme se sešli v hojném počtu v obci ČERVENÁ VODA, a čekali na otevření depa. Po hodinovém zdržení jsme se dočkali, a vyrazili budovat náš závodní stánek. Byli sice nějaké organizační problémy, ale více méně jsme na ně byli připraveni. Večer jsme si ugrilovali nějaké maso, dali si vychlazené pivo a rádi jsme pohostili i ostatní kolemjdoucí účastníky závodů do vrchu, marně hledajíce stánek. Své o tom ví hlavně Packa, pro kterého po dvou zkušenostech, příště vybudujeme, ranní klub bez obsluhy. V sobotu nám k tomu Tomáš zajistil část čuníka na rožni, jeden nejmenovaný slavný závodník jezdící Mitsubishi Lancer EVO IX, nám zajel ze svým BMW X5 pro tekutiny které se vypařily předcházející den, a tak mohly naše pozorovatelky (manželky a přítelkyně), sledovat co vše musí závodník o víkendu vytrpět, tímto jim také děkujeme za 100% účast.
Sobotní druhý a velice důležitý trénink, byl pro jezdce KWBT zrušen na základě nehod, nejhůře vypadla nehoda Zdenek Sekyrky, který totálně zničil svoje vozidlo viz foto na www.dovrchu.cz
V sobotu, i v neděli se odehrávali již klasické tahanice, mezi Tondou Danielem, Laďou Vitverem a Tomášem Bekem ve třídě ST-2000 do této tahanice vstoupil také, další člen Enduranceracing - Aleš Ryš. Tento víkend, byl však Tonda ze svojí Hondičkou R-type nepřekonatelný.
Pořadí ST-200:
Sobota: 1-T.Daniel, 2-V.Vitver, 3-A.Ryš.
Neděle: 1.-T.Daniel, 2-V.Vitver, 3-Tomáš Bek.
V další třídě E1-2000 se po oba dva dny Tomáš Bek umístnil na druhém místě.
V této třídě se také neztratil ani Rosťa Pilař, který stále dopilovává svého Escorta RS 2000 a seznamuje se s paní Rychlostí a panem Adrenalinem, po havárii ve Vrbně, proto se domnívám že sobotní 5 a nedělní 4 místo, je super výsledek. Rosťa také těžce nese odchod svého největšího soupeře Maroše , který s námi v pátek poseděl alespoň po telefonu.
Velký souboj sehrál i Martin Šípek s Jardou Čermákem, o třetí místo v absolutním pořadí KW Berg Trophy. V sobotu se umístil třetí Martin Šípek, Jarda Čermák byl čtvrtý a v neděli si to vyměnili. Nutno připomenout že Martin byl opět ve své třídě E+2000 nejrychlejší.
Jarka Molárová vodila opět s přehledem své Fáčko s HomerRacingTeamu, a ze svým šarmem se nám starala o rozptýlení po celý závodní víkend.
Když, to shrnu, byl to docela vydařený závod, nic není geniální a lecos má svoje mouchy, které je třeba do příště vychytat, a tímto bych chtěl říci -- Važme si staré dobré časomíry na závodech KW BERG Trophy, s obrovskou časovou cedulí a časem po 100 m. a chvalme více Vlada za mikrofonem, který nám podává časy včas do éteru a dokáže udělat atmosféru při čekání. Je hezké, že i na Kubě mají časy do 10ti sekund po projetí cílem, ale neúčelné když se fandící diváci a mechanici dozví čas až za hodinu od pilota.
Nepochybujte o tom,že jsme si nepřijeli pro nějaké body, ale hlavně jsme chtěli ukázat hromadě pozorovatelů v modrých dresech, že i nelicencovaní jezdci mají svou hrdost, a dokáží závodit.